Bir gün buraya çok mutluyum yazacak mıyım?

Herkese merhaba ben üniversiteye gittim babam hayat okuldan ibaret değil demişti şimdi ise hak verdim. Aç yorgun yalnızım. Ne yapacağım bilmiyorum. Biri gelse yanıma korkuyorum. Dünyada milyonlarca insan var ve her biri ayrı bir kafadan. Ben bu hayatta nasıl yaşayacağım. İnsanlar açlar yalnızlar kimsesizler. Deprem oldu mesela bir sürü insan kaybettik ama bu da unutulacak. Her şeyi unutuyoruz, unutuyorum. Hayatta ne yapacağım. Çok tacize tecavüze uğradım. Çok yıprandım ve hep içime attı. Küçük bir kızken şimdi ilaçlara bağımlı depresyona giren biri oldum. Tedavi beni düzeltecek mi

Bir gün buraya çok mutluyum yazacak mıyım?
Cevapla