Sadece kendi yoluna giden ve kendisi için yaşayan erkek size nasıl geliyor?

Hiç kimse ile derdi olmayan, sadece kendi işinde gücünde olan, kimsenin ne dediğini, yaptığını, hissettiğini, düşündüğünü umursamadan (burada kasıt kimseyi takmadan, sadece diğer insanların özgürlük alanına saygı duyarak hareket etmek) istediğini yapan, yalnızlığı tercih eden, kimseye ne yararı ne zararı dokunan, kimseyle ciddi ilişki vb. toplum tarafından yaşanması ve yapılması öğütlenen şeyleri gram umursamayan ve sadece kendisinin keyfi için yaşayan bir erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sadece kendi yoluna giden ve kendisi için yaşayan erkek size nasıl geliyor?
Cevapla