Üniversiteden sonra hayat bir anda durdu sanki.
Arkadaşlarım kendi yollarına gitti, ben de tamamen işe odaklandım.
Kendi iş yerim var tek çalışıyorum, bu yüzden iş yerinde de sosyal ortamım yok.
Bir aydır spora gidiyorum. Her gün antrenman yapıyorum, sonra genelde bir kafeye geçip tek başıma oturuyorum, işlerimi hallediyorum.
Ama kimseyle bağ kuramıyorum. Ne spor salonunda, ne dışarıda…
Sosyal medyada da Kimseden hoşlansam ya reddediyorlar ya da engelliyorlar.
Bazen gerçekten düşünüyorum; sanki hayat benden “sadece çalış, insanlara karışma” demek istiyor gibi hissediyorum. Arkadaşım da yok, sevgilim de...
Artık neden bu kadar yalnız kaldığımı sorguluyorum.
24 yaşındayım ve kendi hayatımı kuruyorum ama içimde hep bir eksiklik var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer