Bir erkek hayatını düzene soksa da neden yalnız kalır?

Üniversiteden sonra hayat bir anda durdu sanki.
Arkadaşlarım kendi yollarına gitti, ben de tamamen işe odaklandım.
Kendi iş yerim var tek çalışıyorum, bu yüzden iş yerinde de sosyal ortamım yok.

Bir aydır spora gidiyorum. Her gün antrenman yapıyorum, sonra genelde bir kafeye geçip tek başıma oturuyorum, işlerimi hallediyorum.
Ama kimseyle bağ kuramıyorum. Ne spor salonunda, ne dışarıda…

Sosyal medyada da Kimseden hoşlansam ya reddediyorlar ya da engelliyorlar.
Bazen gerçekten düşünüyorum; sanki hayat benden “sadece çalış, insanlara karışma” demek istiyor gibi hissediyorum. Arkadaşım da yok, sevgilim de...

Artık neden bu kadar yalnız kaldığımı sorguluyorum.
24 yaşındayım ve kendi hayatımı kuruyorum ama içimde hep bir eksiklik var.

Bir erkek hayatını düzene soksa da neden yalnız kalır?
Cevapla