Tüm yıl boyunca tek bir mevsim yaşanacak olsaydı hangi mevsimi seçerdiniz?
İlkbahar
Yaz
Sonbahar
Kış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben her zaman için ilk baharı seçerdim. çünkü bir yandan yeni umutlar bir yandan çok sıcak veya çok soğuk olmaması nedeniyle. ama fark etmez benim için kışı istemezdim. son bahar da olabilirdi. hatta ben son baharı seçerdim yağmur sevdiğim için.
Cevap
14Cevap
Ben değişken bj insanım. Ama ya kış olacak ya da yaz. Geçiş mevsimlerini sevmem. Ayrıca aşkın 500 günü filmi aklıma geldi senin bu soruda :)
O filmi bilmiyorum😅
Aşk filmleri ile aran yok sanırım :))
Zaman zaman izledim elbette ama çoğunu bilmiyorum 🙂
Oradaki duygular hayallerimi besliyor biliyor musun :) insan gerçekten sevmek istiyor.. Bazen bi hayale dalmak istiyor.. Her film olmasa da güzel gelen filmler var :)
Sürekli hayal kurmaktan daydreaming hastasi oldum ama devam :))
Aa daydreaming henüz kanıtlanmamis psikolojik bisey :) bununla ilgili video vardı izlemiştim.. Hayal gücün yüksek olduğu belli ama.. Başka ne hayallerin var çok merak ediyorum :)
O kadar cok hayalim var ki :)) Ama genelde duygusal ve eglenceli hayaller kurarim
Hepsini duymak isterdim tek tek :) senin hayallerini dinlemek eğlenceli olmalı
Kesinlikle kış
İlkbahar en dengelisi kar, yağmur, güneş hepsi olabilir
İlkbahar çilekli güzel 😅
Yaz ayları tam benlik.. o denizin ormanın manzaranın dili olsa da konuşsa.:D
Eğer su sıkıntısı olmasaydı yaz mevsimi isterdim
En mantıklısı ilkbahar.
Hep aynı mevsim olsa yaşayamazsın ki.
İlkbahar en guzel mevsim
Yaz veya ilkbahar arası kaldım ya
Yaz, yaz çocuğuyum ben.
ben yazdan yanayım :D
Kis secerdim
Yaz.
Yaz ☀️
Yazzz
Yazı
Yaz mevsimi.
Kış Mevsimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?