Dedikosunu yaptığınız arkadaşınız ile barıştınız mı? sorum detayda?

Arkadaşlar 3 lu arkadaş grubumuz vardı. Bir x arkadaşım diğer y arkadaşımla yasadigi sorunları benimle sürekli paylasiyordu. Ben diğer y arkadasimi sevdiğim için genelde yorum yapmıyordum sadece dinliyordum. Ama zaman etkilenmiş olacağım ki ben de sorun yaşadım ve baya sinirlendim ve bu x arkadaşımla beraber diğer arkadaştan koparak dedikodusunu ettik. Bu durum hiç içime sinmedi uzun bir zaman sonra diger (y) arkadaşım benimle iletişime geçti ve tüm kirginliklarimizi konuştuk. Arkasından ne dediysem ona da söyledim hatta arkandan konuştum dedim. Ve onu gerçekten çok sevdiğimi hatirladim. Şimdi bu durum bana hem vicdan yaptırıyor hem de arkadaşıma baristigimizi nasıl diyeceğim ya da demeli miyim sizce? Çünkü onların barışması çok zor. Lütfen akil verin. Jdjd

Dedikosunu yaptığınız arkadaşınız ile barıştınız mı? sorum detayda?
Cevapla