3 yıllık sevglimden ayrılma sebebim.. sizce egoist miyim?

Babasını kaybetti, psikolojik sorunları çıktı 1 yıl boyunca sürekli hakaretler yedim, sonra özür dilemeler vs. Her gün tartışıyorduk. Sanki düzeldi gibi ama artık yaşam sevincim kalmadı, hiç bir şeyden zevk alamıyorum, aramız iyi ama artık hayata küsmüş gibiyim. Ona destek olmaya çalışırken benim psikolojim bozuldu

3 yıllık sevglimden ayrılma sebebim.. sizce egoist miyim?
Cevapla