Sohbet ederken sesli mesaj özelliğini ne sıklıkla kullanırsınız?

Merhabaa 🌸

Ben genelde yazmaya üşenince kullanıyorum. Bi de @_Daphnee_ bu bebekle dedikodu ve gıybetin dibine vururken kullanıyorum, kendisi yaşam ve ilişki koçum olur Adil Yıldırım'ın kadın versiyonunu düşünün 😂

Sohbet ederken sesli mesaj özelliğini ne sıklıkla kullanırsınız?
Sohbet ederken sesli mesaj özelliğini ne sıklıkla kullanırsınız?
Cevapla