Merhabaa 🌸
Ben genelde yazmaya üşenince kullanıyorum. Bi de @_Daphnee_ bu bebekle dedikodu ve gıybetin dibine vururken kullanıyorum, kendisi yaşam ve ilişki koçum olur Adil Yıldırım'ın kadın versiyonunu düşünün 😂

Merhabaa 🌸
Ben genelde yazmaya üşenince kullanıyorum. Bi de @_Daphnee_ bu bebekle dedikodu ve gıybetin dibine vururken kullanıyorum, kendisi yaşam ve ilişki koçum olur Adil Yıldırım'ın kadın versiyonunu düşünün 😂

Karşımda ki kişi ses atmamı isterse ses atarım ya da ararım. ama bunun dışında ses atmıyorum pek fazla, zaten kendi sesimi beğenmiyorum ve yazmak daha güzel oluyor her zaman için,
ama samimi arkadaşımsa ses atabilirim belki. ya da uzun bir konu ise yazmaktansa konuşmak yani ses atmak daha kolay oluyor.
Yazarak düşüncelerimi daha iyi aktardığımı düşündüğüm için yazmayı daha çok seviyorum. Sesli mesaj kullanmam hiç.
Evde olunca rahat bir şekilde sesli mesaj atamıyorum Çünkü karşıdan gelen sesli mesajı da dinlemem için benim kulaklık takmam gerekiyor O yüzden garip bir görüntü oluşuyor sesli mesaj yerine bir konu konuşulacaksa arayıp konuşmayı tercih ederim
Pek kullanmıyorum ya. Konuştuğum kadar hızlı yazabiliyorum😅
Cevap
12Cevap
Yav beni niye reklam yapıyon sonra milletin gözünde öcü kalıcam sjsj
Neyse destek almak isteyenlere şimdiden söylüyorum soru başına 50tl sjsjs ticarete dökmem gerekti gereğini yapalım adilciğimden eksiğim yok djd
Üşengeçlik anlarını ve baştan savmalarını görüldü atmalarını saymazsak evet mikemmel bi ilişki koçusun ahxnxnc
İyi de sen zaten ya dışardasın ya da kızçenlesin yüzde olarak hesaplarsak evde yalnız ve boş olduğun vakit %5 falan o kısma da ben denk gelmiyom anxnx
Ben mesajlaşmayı da çok kullanmıyorum , iletişimde olduğum çoğu insan yanımda. Çok çok konuşulacak bir mesele de varsa arayıp konuşuyoruz işte.
Ses tonum etkilidir, Bazen gerekiyor🙂
Genelde bunu ya üşengeç olanlar ya da sesi güzel olanlar yapar bence.
Sesli mesaj kullanmiy genel de yazışarak mesajı tercih ederim 😊
Ben işyerinde çok kullanıyorum. is için uzun uzun yazmak benide usendiriyor
Ben daha çok sesli kullanıyorum oda yazmaya üşendiğim için.
Pek sevmem, ortam uygun olmayabilir özel bir konu olabilir duyulmasını istemem.
Bende yazmaya üşeniyorum
arada bi genelde uzun bir olayı anlatacaksam
Sesim kötü hiçbir zaman tercih etmedim
Yok kullanmiyorum
Daha çok yazmayı tercih ediyorum.
Ses atmaya bile üşeniyorum
Pek kullanmıyorum..
Hiç kullanmam
Nerdeyse hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?