Ben başlıyorumm
Her zaman empati yapabilmek / fazla düşünmek
Sıra sizde:)
Ben başlıyorumm
Her zaman empati yapabilmek / fazla düşünmek
Sıra sizde:)
Yoğun acı çektiğim zamanlar oluyor. Ama bu acıyı da seviyorum. Değerli hissetmenin kıymetini en çok, değersiz hisseden acı çeken insanlar anlar diye düşünüyorum.
Burdaki değersizlik sahiplenmis bir şey değil. Sadece bu olan şeye uzaktan bakmayı seviyorum.
Cevap
4Cevap
Sevdiğim saygı duyulması anlaşılmaya çalışılması sevmediğim umursamaz kendini beğenme halleri diğer tabirle ukala hareket etmek
sinirlenince gülerek konuşuyorum bunu sevmiyorum çünkü insanlar bok mu var gülüyorsun diyor daha çok sinirlenip gülüyorum
sevdiğim şey ise sadık olmam ya öyle kimseyi çıkar için kullanmam aldatmam iyi kalpliyim
Eğlenceli olmak/ eğlenceli olmamak
Çalışkan olmak/cimri olmak
Sevdiğim dürüstlük
sevmediğim egoist
Çok iyi kalpli olmak çok kötü kalpli olmak
Anlayışlı severim egoludan nefret ediyorum
sen niye uyumadın tatava yapıyorsun
Tutmadı uyku senin bu tatava neden
Tutmadı uyku karanlık geleceğim hakkında düşünürken
Hangimizin ki aydınlık ki
Bazılarımızın aydınlık onları kıskanıyorum
Sadece karanlık taraflarını göstermiyorlar
bak bu da olabilir
Sıcak kanlı olmak/ inatçı olmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?