AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
164Cevap
Knk benim erkeklerle iletişimim 0 oyuzden kafam çok rahat 😁
hedefim senşn gibi olmak eheheh
İnşallah gülüm ♥️😁
Öpmedim diye ayrılan sevgilim oldu Olayı hemen ileriye taşımak isteyen kızlar da var erkekler de umarım herkes doğru zamanda birbirine ısınır
Ne yazcağımı bilemedim 😄
Arkadaşlarının verdiği sevgi ile hoşlandığın sevgili olduğun çocuğun sevgisi farklı olur..
öyle biri yok ama napıyım
arkadaş bi yere kadar çözüm oluyo şu anki arkadaşlarının sevgilisi var mı bilmiyorum ama sevgilileri yoksa olunca illa boşluyorlar seni bu boşluğu dolduramıyorsun ve bir yanın hep eksik kalıyor bu eksiklik için de illa bi ilşkin olması gerekiyo ben saf temiz birisi arıyorum ama bulamiyorum bulamamam ilerde bulmicağım anlamına da gelmiyor vazgeçme aramaya devam et
en yakın arkadaşım sevgili yaptı zaten oyuzden boş hissediyorum 😔😔 arayınca saçma sapan kişiler denk geliyo oyuzden aramıyorum hiç
benimde aynı hergün konuştuğum her saatinden haber olduğum 10-11 senelik arkadaşım sevgili yaptı 4-5 ay oluyor tabi benim yerime o sevgili alınca ister istemez ben saha dışında kaldım bi boşluk oluşuyo ilk zamanlarda hem de çok kötü ama zamanla geçiyo alışırsın. Benim istediklerim bana bakmıyo bana bakanlarıda ben istemiyorum zaten çoğu temiz saf kız sahiplenilmiş o yüzden ilerleyen yaşlara bakıcaz artık hala kıyıda bacıda kabuğundan çıkmamış insanlar var
bide şöyle bisey var kaç yaşındasın bilmiyorum 20'li yaşların başında bu düşünceler çok oluyor ben 21 yaşına giricem bi kaç ay sonra mesela bak 20'li yaşlarımın başında çok kafaya takıyodum ben sanırım bunun sebebi olgunlaşmaya başlamak
aynı şekilde okurken kendimi gördüm resmen sadece ben3-4 ay önce tanıştım arkadaşımla ama çok yakındık bi anda başka bi kıza bu kadar yakın olup beni boşlayınca yalnız kaldım vearada bana kötü şeyler söylemesi üzdü, bu arada 19 yeni bitti belki de yaşla alakalıdır, ya da anlık gelen olumsuz düşüncelerden bilmiyorum ama, kimseyle tanışmak istemiyorum o motivasyonum yok
sadece 3-4 aylık arkadaşın dediğine niye takılıyorsun ki kırıcı sözlerde bulunması o sözlerdeki gibi kişı olduğun anlamına mı geliyor takılma böyle şeylere kız mı erkek mi bu kişi ayrıca öyle birisi çıkar ki karşına onu tanışmak içın yanıp tutuşursun
Bende öyleyim bunun sebebi ne acaba
@Sessiz1453 belki olgunlaşmak böyle bişey
Yetmezzz, siz kızların illa ki sırtını birine dayaması lazım... mi? seni seven kendini belli eder uyanık ol
Birisinin sizi sevdiğine ikna olmanız için neden mastürbasyon yapması gereksin ki çok saçma değil mi
Değiştirek hayatımızı 22 yaşındayım tek bir tane bile sevgilim olmadı, hoşlanan dahi olmadı, elime erkek eli deymedi mecazen de değil gerçekten ve çok dışarı da çıkmıyorum, çıkınca da pek kimseyle konuşmuyorum gel değişen hayatları
Mümkün değil bence. Kadın erkek biribiriolmadan yapamaz fıtrata aykırı hele de konuşup bunu tecrübe etmiş biri zor bırakır o işleri
Bilime, sanata ve tasavvufa odaklan, erkeklerle tek kelime bile etmeden arı duru bir hayat yaşamak mümkün, kesinlikle, gerçekten mümkün.
Çok doğru düşünmüşsün erkeklerin hepsi aynı cidden hepsinin mayası bozuk benimde güvendiğim dağlara kar yağdı
Soruda erkek görüşlerine kapatarak ilk adımı atabilirdin
keşke kapasaydım ama düzgün görüş paylaşan bikaç kişi var, tabi kızlara göre oran çok düşük
Bundan sonra kapatabilirsin 😉
Vermeden almak istiyorsun. Bu hiç mantıklı değil.
ilgi vermiyorum demedim ki
İlgiden bahsediyorum demedim ki.
Bu kendini tanımakla ilgili. Kendini tanımadan bazı şeyler zor. Yapay ve yapmacık olmamalısın hiç bir zaman. O zaman bazı şeyleri daha net göreceksin.
Onca zaman sonra bende düzgün bi tane buldum nişanlısı terk etmiş onun da üzüntüsü var ama destekçisi de benim☺️
Bulmuşken tut o zaman
Yetmez karşı cinsin ilgisi sevgisi daha farklıdır ki ilişkiden beklentin ne liseli aşkı mı gerçek aşk mı aşk da cinsellik de kaçınılmazdır
Mümkündür. Bazen gerekiyor. Kendini buna hazır hissettiğinde her şey yoluna girmiş olacak. Zamana bırak.
Ben yillardir ilg gormedim ve simdi agresifim simdi onume gelen gerkesi kirip dokuyorum umursamiyorum
Benimde güvenim cok kirildi hemde cok yakin bir zamanda. Ama hayata veya erkeklere küserek sadece kendini cezalandirirsin. Yine saf ve temiz sevgiyi ara fakat o arada yaşının ve hayatinin tadini da cikar :)
Çok mantıklı bir yorum olmuş. Tebrik ederim :)
Güzel dogru yapıyorsun daha cocuksun Önce bı hayatını yaşa okulunu oku caliş keyfıne bak gez toz gör ögren düş kalk
sonra erkeklerın kalbını kırarsın
yani haklisin ama arkadas olmakta bi problem yok iliski yapmayabilirsin
Yani aynısını çevir kadınlara uyarla ama sırf bu tipler yüzünden iyi insanlara ön yargılı davranmak bence yanlış.
hiç kimsenin görüntüsüne aldanma
en iyisini yaparsın
Zaman her şeyin ilacı , herkes aynı olacak diye bir şey yok sadece zaman ver kendine
Doğru kişiyi yanlış yerde bulamazsın bide böyle düşün
Benim de güvenim kırıldı. Arka arkaya 3 kez haklısın sen de bence ara ver biraz dinlen.
Biraz kendine vakit ayır, ondan sonra kendini seveceksin.
İyi insanlar elbet vardır. Ama konuşmamak daha makul
Her kadın * mıdır? Değil demi. Her erkek de bir değildir. neden beni denemoyirsun?
Tanıdıkça öğrenecek,
Kriter belirleyecek ve karar vereceksiniz.
En doğru kararı vermişsin bundan emin olabilirsin
En doğru karar düzgün kızsan önce okulunu bitir işe gir çalış kısmetini arama o seni bulur
Tüm erkeklerde gizli üyemiz halka arz edilsin diye dualar pagansal ainler yapıyordu ya... İyi kız olsaydın sevgilin ne diye ayrılırdı.
bana mı dedin anlamadım ama swvgilimden ayrılan bendim
Alınan kararda şüphe olmaz bence. Mümkün değil soruya bakılırsa.
Doğru erkeğe denk gelirsen o zaman konuşursun 😀
Saçma bir düşünce. İllaki çıkacak o kişi. Eğer her kişi doğru kişi olsaydı... Geçmiş olsun
Çıkmıyorsa çıkmıyor benimde karşıma çıkmıyor ama kız kankam çok :D
Gereksiz ve hoş olmayan bir karar bence. Erkekler sizsiz, siz erkeklersiz yapamazsınız.❤️
Ben evde Tv seyrediyorum benle ne alakası var yaa? 🙄
Mumkunati senin iradene bağlı kararına sadık kalırsan ne alâ
Baban ya da erkek kardeşin, abin yok mu? Mümkün değil gibi
İstedikten sonra her şey mümkün. Konuşmak zorunda değilsin de.
Erkeklerin geneli de 3 gün ilgi gösteriyor zaten bence de boş ver
Öhöm öhöm genelleme yapmayalım. :D
Yapalım çünkü tam da geneli böyle. Asıl böyle olmayanlar istisna 🙃 @KoscheiMaster
İstisnayım o halde. :D Neden yazmıyorsun? :(
Ne yazacagim ki 😅 Buyrunuz sorularima gelin🌸
İlgi için sevgili yapmayın
Karşındaki de insan bunun için de böyle oluyorsun
Bak kızım yanlış yolda doğru sonuca ulaşamazsın.
Yeter cidden ya her gün her gün sevgilisinden ayrılıp burada erkeklere sallayan doldu site.
Konuşmadan yapamazsın, benle konuş bakıyım nasıl bulcan beni ahshahs
Tabi yine konusma ama konusmayacagim diye de kendini şartlama. Bu olayi bu kadar ciddiye alma
Derdin bumu aman kızıda ayni erkeğide düzgün insan bulmak çok zor
Fukara tesellisi. Eline aldığın meyve çürük çıktı diye kasada sağlam meyve kalmadı anlamına gelmez
İllaki çıkacaktır zaman ve süreç içerisinde fikrin değişecektir
Dayanabilecekmisin? Geceye kadar yolunnvar libidonn artınca dayanamaz yazarsın
😄😄 nediim 😄 burdan konuştuklarım oldu. Cinsellikten konuşmuyorum diye şaşırıyorlar. Anormal geliyor 🤣
oylemi ne guzel eklesene beni
@ndjdndnddnsn Sen bana bişi yazdında anlamadım özelden
Erkek denen varlıktan ilgi bekleyecegime duvardan beklerim
İstemezsen mümkün ama bunu ne kadar genele yatabilirsin markete girsen yine de kasiyere bir iki kelime söylersin erkekse. İstikrarlı davransan da bazen bunu yapamayabilirsin.
Bende kızlarla konuşmuyorum, konuşsam da bir şey değişmiyor. Karşı cinsten uzak duruyorum onlar yok gibi davranıyorum.
Bence bu düşünceleri bırakıp uyum sağlamayı denemelisin. Eğer niyetleri iyi değilse onlarla konuşmayı kes ya da onlarla eğlen. Eğlenmeyene bak yani. Ama konuşmayayım diyorsan bu oldukça mümkün (tabii zorunlu durumlar dışında).
Bu erkek bagimliligi nedir ya kendinizi biraazda yanliz birakin
Ben de aynı şekilde hiç bir kadınla konuşmama kararı aldım
mantıklı bi karar umarım düzgün birilerini bulabiliriz
Umarım kimseyi bulmam
niye ki
Bilmiyorum tiksindim artık
herkes bırakıp gidiyor ama sonra aglıyomm :(
Düşünseks suç düşünmeseks suç ( mizah amaçlıdır)