Kader beni buraya sürükledi. Sürekli sorguluyorum. Sizce neden böyle oldu?

Ağır okb geçirdim 2 yıl kadar bu süre de hayatim da çok şey kaybettim. Benden aşağı da olan insanlar makam mevki olarak üstüme çıktı.

şu an hastalığım kontrol altında artık ama kaybettigim zaman ve şeyler neden böyle oldu her gün düşünüp çığlıklarımk yutuyorum

Kader beni buraya sürükledi. Sürekli sorguluyorum. Sizce neden böyle oldu?
Cevapla