Güncellemeler
+1 yıl
Okuduğum şehre de gitmek istemiyorum ben kapalıyım ve İstanbul gibi manevi değeri yüksek şehirleri seviyorum ama Antalya’da okumak zorunda kaldım şu ev ne kadar kötü olursa olsun Antalya bana anlamsız geliyor
Güncellemeler
+1 yıl
Bakın kızlar her ne olursa olsun parayı seçin hiçbir şey sizi bu kadar daraltmaz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Annenin psikolojik bi durumu var sanırım, normal şeyler değil bunlar
Ona kalsa ben hastaymışım korkudan şeyden çocukluk travmalarımdan depresyon okb oldu bende
Bu konuyu bi psikiyatriye danış derim bence en azından bi yol çizer ona göre ilerlersin
Para olsa sence istediğim yemeği yiyemediğim için ağlar mıydım abim?
En kötüsü de bu okul bitene kadar psikoloğa gidememeli ve bu hayata böyle başlamışsın küfür hakaret duyarak yani burada cennet gibi bi hayatın olmayacak ölümü bekle demek yurtta çığlıklar içinde ağlamak diğer odadaki kızların gelmesi ya benim bir sevgilim olması bana destek olması lazım Allahım gör beni lütfen
*gidememek
Bu geçici dünyada hiçbir şey kalıcı değil en mutlu animizda geçecek en kötü animizda geçecek vesvese yapıyorsun tekrar ibadete başla
Saçmalıyorsun ben ne giyim ne içeyim yarın yine istediğim zamanda çay içemeyince yine ağlıycam
Ailene şöyle bak sizi çok seviyorum ama bu yaptığın kalpimi kırıyor lütfen biraz anlayışlı ol diyebilirsiniz
Ya kardeşim gerçekten zeka seviyeni yükseltmek için egzersiz falan yap
Emin ol senden zekiyim dir okp ya da ankisiyatre var mı sende
Ya kardeşim kadın aramız ne kadar iyi olursa olsun evde istediğimi yememe izin vermiyor diyorum ne zekasından bahsediyorsun canımsın mı
*geri zek@ndan mı
Vesveselisin diyorum
Tamam da senin de iq seviyen baya kıt
uzulme be yersin elbet
İnşallah da millet 19unda özgürlüğe kavuşuyor benim yaş baya az değil yani
haklisin ama her insanin yasami farkli onu diyorum
Dizi senaryosu okur gibi okudum yazdıklarını
Kırmızı odadaki Alyanın annesi
Çok zor
Her gün ağlayınca psikolojim mi bozuldu acaba diye de düşünüyorum ama can boğazdan gelir beyin midede atar
Keşke İstanbul'da olsaydın. Önemli olan sensin boş ver onları
Önemli olan benim de para olmadan kendimi gerçekleştiremem
Kendi yolunu çiz. Ayaklarının üstünde durmayı öğren ve ayrıl
Neyle çizeyim okuyorum
Kendini geliştir. Ne okuyorsun
Uluslararası ilişkiler ani de saçmalıyorsun bu çocukluk travmalarına rağmen hala istediğimi yiyemeyerek nasıl gelişeyim elimden birinin tutması lazım
Bilgisayla ilgili bir merakın olsaydı yardım ederdim
Aman boşsunuz hepiniz
Boş olan sensin. Daha ne yapacağını bile bilmiyrsun
Ben okuyorum ve katlanmak zorundayım abi ne yapacağımı biliyorum yapacağım şey okumak bi tane de çaplı biri olsa bana ek iş için yol gösterirdi
Cpq bunu araştır internetten
Varsa güvenilir bi yer beni önerebilir misiniz
Yazdığım konuyu araştır. İstanbul'da çalışabilir misnn tatilde
Hee
İmtihan dünyasındayiz. bence. namazi bırakma
Hayir