İç sesinizi ve düşüncelerinizi insanlar duyuyor. Aklınıza gelen her şeyi insanlar anlıyor. Bu hayatınızı nasıl etkilerdi?
Mahvolurdum
Biraz ortalık karışsa da çok sorun olmazdı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba, bence büyük bir kaos çıkardı yani ortalık savaş alanına dönerdi diye tahmin ediyorum. Aklımdan geçenlerin duyulmaması o açıdan daha hayırlı olduğunu düşünüyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
15Cevap
Bir şey olmazdı. içim dışım bir benim.
ben zaten öyle hissediyom. her gün korkuyom. ilk başlarda aşırı korkuyodum sonra alıştım korku hissi geçti. şimdilerde ise kaygı duyuyom level atladım
@sudesiyahseven sen benim iç sesimi duyuyon mu
Nasıl duyabilirim ki?
melekler aracılıgı ile
İnsanların bir kısmı bana çok güvenirdi diğerleri de tamamen uzak dururlardı.
Ortalık baya baya toz duman olurdu, kıyametin fragmanını yaşardık. :D
Kötü şeyler olmazdı. Kimisi uzak dururdu en fazla.
pek sorun olmaz ben saten açık sözlüyümdür yani
Ortalık karıştırdı elbette 😂😂. Ama sorun değil baş edilir
Herkes alay ederdi kızlar bu yaşa gelmiş hala sünnetsiz diye
O yüzden kaçtım hep artık kaçış yok 😂
Senin pekı
Mahvolurdum
Neden ki
Kimse umrumda olmaz duysun yani jsjsj
İsim gücün yok mu senin
İşi gücü olanlar da olmayanlar da soru atıyor. Ne alaka anlamadım 😅
Surekli burdasin. Çok kızıyorum saana
Neden?
Biraz güzelsin de ondan.
🙂
İstanbul'da yasiyorsan bi kahve ya da bi yemek yemek isterim seninle
Teşekkürler, orada değilim
Nerdesin peki
Ankara
Sizin icin gelirim. Tabi birbirimisi taniyip guvendikten sonra.
Sadece sosyal medya amacıyla kullanıyorum burayı, teşekkürler ☺
Olsun. Sonucta burasida bir hayat bizde bir insaniz. Ha kafede tanismisiz ha burada fark etmez ki
Büyük sıkıntı olurdu.
Sorun olmazdı bence ☺️
Perişan olurdum😂
Ortalık bayağı karışırdı jxjsjssk
Ortalık karışırdı sanırım
Mahvolurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?