Gelir gider tamam da kafaya göre birini bulmak bence en büyük sıkıntı 😅 Keyifli akşamlar. 🥂🤘🏻
https://m.youtube.com/watch?v=5A_svD3BCPM
#smell
https://m.youtube.com/watch?v=5A_svD3BCPM
#smell


Bende ikisi de eksik, giderim olsaydı şu an kızlar peşimde olurdu :P
Gelirim olsaydı da yine peşimde olurlardı :D sanırım bu ikisi olmadığı için mutlu değilim zaten. keyifli günler..
🤗✨✨
✨✨
Giderler tıkalı lavabo açıcı lazım deyip iğrenç bir espri yapayım 🙈😬😂
ahsh ben sana iğrenç espri yapayım mı :D açarız getir ashah
Cevap
26Cevap
Son 2 gündür mutsuzum gelirimin de giderimin de canı cehenneme gitsin
Olur be her şey bizim için :D
https://www.youtube.com/watch?v=r777NZbLqfM
Gelirsiz giderli de olunmuyor bence. her şey gelire bağlı 😅 çirkin değilim yalnızca param yok
Asla tam anlamıyla mutlu olmak imkansız illaki bir yerden bir şey çıkıyor.
Para güzellik falan filan hatta sevgi Bile yetmiyor.
Ben de ikisi de yok ama mutluyum. Hadi yine iyiyim, bütün kuralları çiğneyip geçtim ¢
Ikisi de mevcut gelirde giderde ama huzur yok nedense 🦋😂😁
İkisi de eksik.
Cebimde yoktu yüreğimden verdim diyor ya şair biz de fakir edebiyati yapalım tam olsun ☺️
Hiçbiri eksik değil olmayınca olmuyor maalesef. Çokta şey yapmamak lazım 😅
Gelir gideri dengelemek ile kafa yorunca kafa dengini bile aramıyor insan 🤣
İkiside olmalı bende ikiside yok o yüzden ömür boyu mutsuzum
Bir çiçeğe baktığımda ya da bir canlıyı sevdiğimde mutlu olabiliyorum✌🏻
Kafana göre olsun diğer hepsi çözülür
Gelir de olur giderde hayırlısı olsun önemli olan o annem gibi konuştum😱
Hatundan veya heriften gelenler gidenler de önemli. Ağaran saçlar dökülen göz yaşları.
Paran yoksa bu hayatı yaşayamazsın cidden öyle parası olmayan adamı 20den sonra annesi bile sevmiyor
dediğin gibi en önemlisi olmuyor genelde kişilerde..
Benim yok yok 🤣
Bu söylediklerinin üçü de önemli bence.
Ya gelir de bi limit yok ki
Yani herkesin hayat kalitesi değişik dengini bulmak lazım sanki
Teşekkür
Ikiside iyi suanlik kısmet bakalım
Gelirim giderimden çok 😅
Güzel soru 🙋♂️ 😅😅
Bende her şey eksik
Halimden memnunum ben
Gelir gider ucu ucuna
Allaha şükür ikiside var
İkisi de eksik diyom ya eksik yok😂😂😂
Hevesim kaçıyor hemen
Gider tek başına yetmez 🤣
Balımm deme öyle :)
Sadece gelir eksik bu hafta inşAllah başlayacağım
Kafa dengi biri yok.
Money money💰
iman eksik.
Gider eksik biraz.
İkisi de.
Bende bir şey yok.
İkiside eksik
Kafaya göre biri yok
İkisi de eksik.
Gelir eksik.
Benim Gelirim ve GiRerim iyi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar