Bir kişiye kafayı taktım ve içimde kötü bir duygu var nasıl geçer?

Abi ben annemin babamı aldattığını düşündüm 4 gün önce başladı yani resmen taktım ben kadına nefes alsa bile beynim bana sanki aldatıyor diyor ama ben gerçeği biliyorum aldatmıyor buna kendimde inanıyorum ama hala içimde kötü bir duygu var sürekli kendimle konuşuyorum kendimi avutuyorum ve buna engel olamıyorum takmamaya çalışıyorum ama çok zor gerçekten bana biraz yardımcı olursanız sevinirim bu nasıl geçer ne yapmam gerek

Bir kişiye kafayı taktım ve içimde kötü bir duygu var nasıl geçer?
Cevapla