
Hepimizin kendine ait huyları, zevkleri ya da bakış açıları var. Çevreniz tarafından kötü karşılanan veya hoş görülmeyen huylarınızı ya da zevklerinizi söylemekten çekinir misiniz?

Hepimizin kendine ait huyları, zevkleri ya da bakış açıları var. Çevreniz tarafından kötü karşılanan veya hoş görülmeyen huylarınızı ya da zevklerinizi söylemekten çekinir misiniz?
Kendi akrabalarım ve eş dost açısından evet. Inancsiz biriyim ama her ortamda söylemem. Toplum baskısı denen şeyden ben de payıma düşeni alıyorum ne yazık ki
Şu son cümle beni benden aldı işte.. Üzülerek
Sağlık olsun ne yapalım. Coğrafya kaderdir
Maalesef öyle, bir soruda dinlerin insanları yönetmek ve dizginlemek için ortaya çıkarılan şeyler olduğun söyledim de ne mesajlar geldi ne mesajlar...
Ben artık aldırmıyorum. Herkese zekası kadar değer verip geçiyorum
En doğrusunu yapıyorsun, yorum yaptığın için mutluyum. En azından yalnız olmadığımı görmek güzel.
🌷🌷🌷
Hayır abi çekinmem. ben bir şeyi seviyorsam çevrem bana hiçiibr şekilde karışamaz çünkü bu benim hayatım benim kararlarım. mesela inançsız birisiyim bunu söylemekten çekinmem ama bu kötü olduğum anlamına gelmez.
İşte aradığım cevap, cansın sen kardeşim.
Saol abi teşekkür ederim
Cevap
2Cevap
Konuya göre değişir durum ama Abuk subuk bir durumum varsa çekinirim tabi ki.. Herşeyi de doğallaştırmak doğru değil..
Farklı bir bakış açısı , teşekkür ederim
Bazı şeyler kişin içinde gizli kalmalı diye düşünürüm ben
Teşekkür ederim haklısın
Çevrem tarafından bilinmiyorum ama gay olduğumu bilseler kötü görülürüm neler neler derler kim bilir yani enteresan bir soru biçimi olmuş 😅
:) Bu senin hayatın onu istediğin gibi yaşamalısın
Teşekkür ederim 🌹 ama maalesef aile de bilmiyor ve bilseler hiç te hoş karşılamazlar yani insan bazen yakınlarından destek bekliyor haliyle her zaman tek mücadele etmek zor oluyor sizin gibi insanlar daima olsun
Ülkemiz maalesef bir çok konuya kapalı insanlar ile dolu. Teşekkür ederim o senin güzel görüşün. :)
Maalesef evet öyle gerçekten ben teşekkür ederim. 🙂
çekinirim evet. her şey söylenmiyor söylenmez.
Teşekkür ederim 😊 bu senin hayatın dilediğin gibi yaşamalısın bu dünyada senden bir tane daha yok
teşekkür ederim. haklısınız ama bu kadar kolay olmuyor bazen.
Bu konuda sizinle fikir alışverişi yapmak isterim açıkçası lakin kolay değil dediğimiz bir çok şeu aslında kendi karakterimizi ve bizi biz yapan şeyleri kısıtlayıp hayatımızı olduğumuz gibi yaşayamamamıza sebebiyet veriyor. Bu bağlamda yaşlandığımızda da keşkelerimize sebep olacaktır
Ben kova Burcu bir kadınım topluma zıt gitmek benim hoşuma gidiyor. 😛
Evet çok var açıkçası
Bu senin hayatın ve seni sen yapan unsurlardan çekinme
Haklısınız. İnsanın kendi benliğininden vazgeçmesi gibi bişey.
Bu hayata bir daha gelmeyeceksin, kendini biraz serbest bırak. Bu sensin, seni seven de böyle sevsin :) Çekinme
Her ortamda söylemem
Hayır çekinmem
Nitekim olması gereken de budur :)
sadece dost bildiklerime ve sevgilime
Teşekkür ederim
rica ederim
Çekinmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?