Teşekkür ederim @ilginfulyaa
Derdini sorduğunuz kişi agresif tavırlar içinde olsa ne hissedersiniz?
Teşekkür ederim @ilginfulyaa
Bu fotoğraflarda konuştuğum kişi benim 15 yıldır arkadaşım dostum dediğim insan, son dönemlerde aramızda tatsız şeyler oldu bende hatalı olduğum çok fazla şeyler var, kendisine bir gün bir tek senin derdin yok dünya senin çevrende dönmüyor demiştim ama ondan sonra güzel bir şekilde konuştuk birbirimizden özür diledik konu kapandı. Ben öyle sanıyordum, bir daha bana bir şeyler anlatmama kararı almış ben kafamda senaryo yazıyormuş üstüne gitmişim ben haklıyım demiyorum ama bugün haline şükür et yine de senden daha kötü durumda olan insanlar var dedim. Engelin kas hastası zor bir hayatın var falan dedim, nereden hal hatır sordum kız resmen kırdı attı beni ve ben gerçekten de bu sefer kendisine destek olmak için yazmıştım. Konuşmalar aşağıda.








Lütfen yorum yazarken konuşma ve detay kısmına göre destek olacak yorumlar yazarsanız benim için çok iyi olur. Biliyorum uzun oldu ama bu sefer geçici bir soru olarak sormadım. Gerçekten bazı zamanlar ne kadar aptal olduğumu fark ediyorum.
Şimdiden teşekkür ederim. 😊
28 Ocak, 2023 Cumartesi Saat 01.50
Selamlar,
Yani burada kusura bakma ama suç biraz sende gibi. Nedeni ise sohbeti gereksiz yere uzatmışsın. Eğer bir kız tek kelimelik ya da geçiştirme cevaplar veriyorsa seninle konuşmak istemiyor anlamına geliyor. Böyle zamanlarda da uzak durmak, üstüne gitmemek en mantıklısı. Sonrada böyle agresif tutumlar içine girebiliyorlar.
Senin yerinde olsam ben şahsen bir daha asla yazmam. Sana benden bir abi tavsiyesi. Böyle yaparak insanlar değer verdiğini gösteremezsin. Ancak kendine olan saygını kaybedersin. Seni aramayanı, sormayanı asla sende arama. Sen konuşmak isteyen insan her türlü kendini belli eder.
Haklısın belki de ben bu kızı takıntı haline getirdim bilmiyorum
Haksızken üste çıkmak bu olsa gerek mi desem bilemedim.. bariz belli işte kız kırılmış. Kırgınlığı ve kızgınlığı geçmemiş. Sen yazmakla aptallık ettim vs dediğinde bişe değişmiyo yani.. kullandığın dil bazen kızı rahatsız ediyo sen farketmesen bile
aranızda başka şeyler de geçmiş o yüzden sadece sorulara bakarak yorumlamanın yanlış olduğunu düşündüm. Hatalısın ama yazdığın için değil onu kırabilicek şekilde konuştuğun için. Destek istemiyorum demiş aranızda gerçekten saf bi bağ yoksa kız yazmadığı sürece yazma
Tamam bende zaten haklıyım demedim kendisi lise döneminden arkadaşım ama kendisi beni de çok yordu gerçekten kas hastası evlendi boşandı ondan sonra yok ben sadakatsiz biriyim ben narsistim diyor, eşimi aldattım diyor sonra da bir gün başıma çok kötü bir şey geldi dedi bende hep senin derdin var dünya senin çevrende dönmüyor hayırlısı olsun dedim ben senin sevgilini duymak zorunda değilim falan dedim, ama yani ben yinede onun için fizik tedavi merkezimi değiştirdim pişman değilim şimdiki gittiğim yer daha güzel ama bu sefer gerçekten de destek olmak için yazmıştım
boş ver yazma iyi gelmiyor belli ki
Yazmam aynı tıp merkezinde fizik tedavi günü de konuşmayı düşünmüyorum yanına da gitmeyeceğim hatalarım olabilir ama bu kadar tavrı hak etmiyorum.
Bir yandan kız fazlasıyla haklı ama bir yandan sen de haklısın. Benim de çok dertli bir arkadaşım vardı gerçekten bir süre sonra dinlemekten boğuluyordum. Sürekli olumsuz sürekli olumsuz, psikolojim bozulmuştu artık. Seni anlıyorum bu yüzden. Haliyle sen de boğulunca o cümleyi kurmuşsun. Özürünü de dilemişsin, kızı daha fazla sıkma ve zamana bırak. Biraz dinlenin ikiniz de, kızın öfkesi de diner zamanla.
Sabah zaten mesaj attı biraz önce de konuştuk falan işte sen beni kıskanıyorsun sen ben engelli olduğum için bana acıyorsun benim engel durumum senden ağır olduğu için bana acıyorsun a da maddi olarak iyi olduğun için beni küçük görüyorsun gibi şeyler söyledi yani kızın da haklı olduğu çok noktalar var gerçekten ben çok üstüme gittim kızı çok yıprattım
Hadi ya... Kıza çok üzüldüm gerçekten, boşluğa düşmüş de kurtulmaya çalışıyor gibi...
Umarım zamanla öfkesi diner ve seni de affeder. Ondan sonrasında ise artık hareketlerine çok dikkat edersin
Ben de dedim zaten ben seni engellemem dedim istiyorsan sen yap dedim ben yaptım hataları biliyorum haklısın özür diliyorum dedim ama dün gece gerçekten dedim halini hatırını sormak için yazdım dedim yani kız haksız değil ben de haksız değilim aslında ama kızın haklılık payı biraz daha fazla
Heh iyi demişsin Allah'tan üstüne gitmemişsin burada
Hatanı fark edip özür dilemen çok güzel:) umarım kız affeder
Bakalım yoksa da kendi bilir
Aynen öyle. Hatalar yapılabilir. Ama önemli olan affedebilmektir. Gidip de ihanet etmedin ya.
Haklısın
En nefret ettiğim şeylerden biri de laftan anlamayan erkektir. Kız kendini yırtmış yazma diye sende yüzsüz gurursuz gibi hala yazıp konuyu uzatıyorsun. Kız seni terslemekte çok haklı. Ben olsam engeli basardım.
Yani işte sabah da konuştuk sen işte benim engelimi başıma kalkıyorsun bilmem bana acıyorsun falan filan dedi ben haksız demiyorum kızın haklı olduğu çok noktalar var gerçekten ama ben dün gece gerçekten derdini sormak için yazmıştım
Cevap
9Cevap
Bilader meraktan soruyorum beni yanlış anlama ama m'al mısın?
Tek kelimelik mesaja uzun uzaydıya mesaj atacak kadar mı saygın yok kendine? Neden sohbeti ilerletmeye çabalıyorsun tek başına? Neden o sohbeti canlandırmaya uğraşmıyor diye soruyor musun kendine?
Neden lan neden?
Merak ettim hal hatır sordum işte ne bileyim
Senin ilk mesajında, ertesi gün ile ilgili bilgi vermişsin, merak edip sormamış, iyi dileklerde bulunmamış.
Yatmadan selam vereyim demişsin, iyi ettin dememiş.
Kesik kesik yarım ağız konuşmuş. Şununla konuşacağına yalnız yaşa daha iyi. Git spor yap, kitap oku, çay iç, çizgi film izle, yazılıma yönel, sokağa çık. Herhangi bir şey şu kıza harcadığın vakitten daha iyidir
Haklısın kardeşim bundan sonra yazmam zaten ne hali varsa görsün.
Yani bence senden kötü durumda olanlar var demek kötü durumda olan birine iyi gelmez keşke neyin var anlatmak dertleşmek ister misin deseydin ve arasında duygusallık yaşanan insanlar arkadaş kalamaz bence. Bu kızın ilgiye ihtiyacı var ama ihtiyacım var demiyor. İstemiyorum diyerek bunu yapmaya çalışıyor.
Yani daha sonrasında Sabah işte mesaj attı yok zaten sen zamanında kıyaslama yaptım engelli olduğumuz için benim engelim daha iyi dedim benim tedavi hakkım daha seninki daha fazla dedim yani geçmişte mesela aramızda geçen kavgalarla ne olduysa onları yüzüme vurdu işte seni hep ben alttan alıyorum bilmem ne yapıyorum falan filan beni engelle dedi ben de yapmam dedim yani iyiliğini gördüm dedim
Çok inat etmişsin. Kız anlatmak istemiyor belli ki neden bu kadar ısrar ediyorsun? Üstte kız "sana bir şey anlatmamaya karar verdim"demiş. Bunu durduk yere söylediğini sanmam belli ki senden kazık yemiş ve güveni kırılmış
Ben zaten kendisine dünyada bir tek senin derdin yok tek bedensel engelli olan sen değilsin sadece hayırlısı olsun demiştim ama ondan sonra konuştuk güzelce konu kapandı hatta normal konuşuyorduk, sonra yine böyle yapmaya başladı.
Evet kas hastası bedensel engelli bende bedensel engelliyim,
Bunun elbette geçmişi ve benim de hatalı olduğum yerler var, ama bu kişi kendine narsist diyen birisi
Hayır aynı meslek lisesinde mezun olduk, kendisi daha önce sağlıklı birisiyle evlilik yaptı boşandı, sonra işte eşimden değer görmedim dedi eşimle birlikte iken yok onu defalarca aldattım dedi, yok sevgilim var dedi yani ben onun için gittiğim fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezini değiştirdim. Pişman değilim şimdiki gittiğim yer daha iyi, ama beni yordu artık gerçekten benim engelim onun gibi bakıma muhtaç değil.
Hocam sorularını görüyorum, şu kızı rahat bırak bence. Sana değer vermeyen insanın bu kadar üstüne düşmene gerek yok. Kendine yazık ediyorsun.
Haklısın kardeşim yani ama şunu söyleyeyim hiçbir şey tek taraflı değil yani kızın da haklı olduğu birçok nokta var ama doğru söylüyorsun kendi haline bırakacağım artık, ben de dedim zaten ben seni engellemem dedim istiyorsan sen yap dedim ben yaptım hataları biliyorum haklısın özür diliyorum dedim ama dün gece gerçekten dedim halini hatırını sormak için yazdım dedim yani kız haksız değil ben de haksız değilim aslında ama kızın haklılık payı biraz daha fazla
Sen çok ısrarcı davranıyorsun. Kızda başından salmaya çalışıyor gibi. eminim bu mesajları atarken uflayip puflamiştir. yani gerek yok bu kadar ısrarcı olma. bence kendi haline bırak biraz.
Zaten bugün öyle mesajlar attık yok ben geçmişte şunu yapmışım Yok onu engelle diye kıyaslama yapmışım yani benim geçmişte yaptığım ne kadar hata varsa yüzüme vurdu sonra beni engelle dedi ben de engellemem dedim istiyorsan sen engelle dedim, demek ki insanları 40 gün sırtında taşıyıp bir gün indirince senden kötüsü olmuyormuş
Aynn öyle
Ben de dedim zaten ben seni engellemem dedim istiyorsan sen yap dedim ben yaptım hataları biliyorum haklısın özür diliyorum dedim ama dün gece gerçekten dedim halini hatırını sormak için yazdım dedim yani kız haksız değil ben de haksız değilim aslında ama kızın haklılık payı biraz daha fazla
Yani belkide yalnız kalmaya ihtiyacı var. birsure Kendi haline bırak düşünsün.
Doğru haklısın
Bu kız bence senle alakası olsun istemiyo en basit açıklaması bu geçiştiriyo seni rahatsız oluyo bence yazma eminim iyi insansındır senle konuşmak istiyen insanlar vardır. Çok fazla şımartmışsın karşındakini
Engelledi zaten
Sana kötü konuşan birine neden yazmıyorsun bide ısrarla anlatmaya çalışıyorsun, ya boşversene ne uğraşıyorsun
Haklısın da işte yapamadım
Samimiyetin bittiği yerde bu tür konuşmalar olur ne kadar çok sürdürsen o kadar acı olur birde değer verdiğin biriyse
Elbette öyle ama şunu söyleyeyim hiçbir şey tek taraflı değil kızın haklı olduğu birçok yer var
Tabiki sen onu anlamıyorsun kendinin anlaşılmasını istiyorsun oda kendisinin anlanilmasini. istiyor iki taraf da anlaşılmaya ihtiyacı var
İyiyim dememe rağmen ısrarla "hayır kötüsün" dendiğinde ben de çok sinirleniyorum.
Artık kendi haline bırakırım
Kız istemiyor neden zorluyorsun hata sen de yani? Belli ki hoslanmıyor? Bahane aramış uzerine gitmen takıntlı oldugunu gösterir. Bosvet gitsin.. Kendine degerin olsun..
Haklısın bugün de sevmediğin bir fizyoterapisti ve fotoğraf paylaşmış biraz onun üzerinde konuştuk yani ilgiyi seven birisi ne bileyim dediğin gibi ben de artık akışına bırakmaya karar verdim
Açık net senle konuşup sana hiç birşeyini anlatmak istemiyor neden ısrar ediyorsun daha açık nasıl anlatabilir seni istemediğini
Zaten kendisi bilir benim geçmişteki yaptığım hatalarımı da yüzüme vurdu yani demek ki hiçbir iyiliğimiz dokunmamış
Sen kaşınmışsın hacı kusura bakma da hani
Şu andan itibaren ne yapmalıyım?
Haklısın yazmam zaten
Kızı rahat bıraksan mi artık
Öyle yapayım haklısın da aslında kötü bir şey için yazmadım
Uzaklaşirdım ondan beklerdim sakinleşsin
Ben artık uğraşmam
Bence zorlamamak gerek
Seni istemeyen bir insanı asla isteme
Daha ona hiç yazmam.
Hiç işim olmaz agrasiflik itici
Bir daha yazmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?