Yaşım ilerledikçe çok fazla hassas ve duygusal olmam normal mi?

7-8 yıl önceye kadar gamsız, önemsemez bir insandım. Son 2-3 yıldır aşırı hassas ve duygusal oldum. Eskiden insanları hayatımdan hiç acımadan çıkartırken son zamanlarda bu durum beni aşırı zorlamaya ve üzmeye başladı. Neredeyse her şeye tamam yeter ki bu insan hayatımda kalsın diyecek oluyorum. Sizce bu durum normal mi? Açıkçası bu kadar duygusallık beni üzmeye başladı. Sizler bu süreci yaşadınız mı veya yaşıyor musunuz? Tavsiyeleriniz varsa yazar mısınız?

Yaşım ilerledikçe çok fazla hassas ve duygusal olmam normal mi?
Cevapla