Rekabetçi bir yapınız mı vardır yoksa umursamaz mısınızdır?

Çevremde de görüyorum bu konularda genelde ikiye ayrılıyoruz konu ne olursa olsun, spor, oyun fark etmez. Bazı arkadaşlarım tadını çıkarır o anın yenilsek de kazansak da pek umursamazlar ama ben öyle değilim kazanmak isterim, rekabetçi tarafım çok ağır basar, kolum bacağım kopsun ama yine de hakkını verelim derim :D :D kaybetsek bile hakkıyla olsun derim. Halısaha oynarken çok ciddileşirim bu yüzden.

Siz de durumlar nasıl konu bağımsız istediğiniz bir şeyden örnek verebilirsiniz :D

Rekabetçi bir yapınız mı vardır yoksa umursamaz mısınızdır?
Rekabetçi bir yapınız mı vardır yoksa umursamaz mısınızdır?
Cevapla