Maşallah 🧿 bana😜
Ortadan kaybolmak ve hiçbir yerde belli bir süre aktif olmamak ölü taklidi midir?
Maşallah 🧿 bana😜
Umursuyorum demekten ziyade ortadan kaybolmak her durumda her hastaya ağrı kesici verilmeyeceği gibi her durumda da hiçbir şey yok gibi davranmak sonuç vermez. Duruma göre değişen dinamikler vardır.😊

O insanı zıvanadan çıkarmışlardir, değersiz hissettirilmiştir vs. O da herkesten her şeyden uzaklaşmak istemiştir. Maksat taklit, o, şu, bu değildir bence..
Aslında her şey kendi zihnimizde bitiyor. Ortadan kaybolmak için fiziksel olarak oradan gitmene gerek yok.
Dinamikleri kendi kafanda kurup gayet güzel çözüm üretilebilir.
Ölü olmak değil bence toparlanma belirtisidir
Kesinlikle bir ara bende yapayım😂
Teşekkür ederiimm🥰
Cevap
11Cevap
Bence ölü taklidi diyebiliriz.
Biraz kafa dinlemek herkesin ihtiyacı sanırım.
Veriyor aslında nasıl nerede olduğuna bağlı ben üç hafta herkesden habersiz yeslillik orman içi yakınımda deniz kimseler yok baya bı kendime geldim resetledim
Belki daha güzel meşguliyeti vardır.
Taklit demeyelim çünkü belki de gerçekten öldü, içinde bir şeyler ¢
Ölü taklidi midir bilmem ama bir süre görünmemek iyi olabilir.
Taktiksel olan herşeyı kınıyorum bi kere de içinizden geldiği gibi davranın beee hesap kitap yapmadan 🙄
Ortadan kaybolmak her zaman çözüm vermez.
Evet öyledir
Yapmak istedigim şey...
Arada bunu yapmaya ihtiyacım var
Sen de bir hafta ortadan kaybolmuştun
Hayır ekmek yemek oluyor anliycagin dilde
Nedir o dinamikler mesela
Ölü taklidi bence.
Sanki denebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?