Hiç de yurt dışı gitmeyeceğim hiç de araba kullanmayacağım
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ruh ikizimsin diyorum, benim erkek versiyonumsun ve kader arkadaşımsın diyorum
Pek sayilmaz benim gibi hayati salan yoktur dünyada kendimi ölmek surundurmek üzere yaşıyorum
Öyle düşünme be.. Biraz monotonlaşmışsın sanirim
Biraz mi? 11 yıl oldu 16-27 yaş arası hiç bir şey yaşamadım gencligimi yaşamadım kendime eve hapis ettim ne okumak ne çalışmak ne sevgili ne arkadaş ne araba sürme ne yurt dışı görme ne evlenme ne gezmek tozmak eğlenmek hiçbir şey hayatta insanların hayali olan hiçbir şeyi yapmadım Ben hayatı yaşamak yerine izliyorum
Neden kendini eve kapatiyorsun
Kendimi ezik hissediyorum
Gezmek insanı yeterli yapmaz ki.. Sadece ozguven sorunu yasiyorsun ama yapmamalisin. Disari da o kadar gereksiz ve gercekten ezik insanlar geziyor ki senin istedigin halde evde durman haksizlik.
Niye özgür oluyorsun istediğim halde İstanbul'a gidemiyorum elimden bir şey gelmiyor gelse ben dünyanın en ozguvensiziyim birey hissetmiyorum ben içime karanligima gomuldum
Umarim atlatabilirsin yaa böyle yapmamalisin. Ozguvensiz hissetmen icin belki kendince nedenler buluyor olabilirsin ama buna sahip hatta fazlasina sahip olup da evden cikan cok insan var. Kendini sevmeye calis, cok sosyal olmasan da bu kadar kapatma kendini. Genclik birdaha gelmeyecek yapma lutfen. Disaridaki cogu insan mukemmel degilken degmez buna.
2012 yılından beri depresyondayim hayatta hiç bir sey yapmadım bilgisayar oynayıp yemek yiyorum sadece nereye gidebilirim ki AVM den başka ben 16-27 arası hiç bir şey yaşamadim genclik nedir bilmedim benim yerime kuzenim yaşıyor hayatı
Cikmayi kafana koyarsan belkj onun kadar sosyal olmasanda biraz biraz baslayabilirsin. Bak ben de surekli gezmeyen ve biraz icinde yasayan biriyim seni anliyorum ama tumden eve kapanmakta iyi bir sey degil. En azindan ara ara cikip hava almayi aksatmamalisin.
Ne arkadaşim var ne mekan bildiğim hep aynı gordugum yerler mesele kabagunu kiripda gezememek harekete geçememek zorlanmak hep aynı yerler
ama 31 çekecek misin?
O kadar olsun ama
askere neden gitmiyon çürük raporun mu var
Ulan bir şeyi yapmak istemiyorsan onuda yapmayacaksın sonra burada ucuz ucuz soru sorup insanları germeyeceksin
Ben hayattan emekli oldum evet
Hayırdır neden gerildin? Are you crazy?
Ötede oyna o zaman
@doğruözuğur16 boş ver ilgi çekmeye çalışıyor
Bende öyle düşünüyorum böyle abuk subuk sorular sorarak ama burası çıkmaz sokak
Ben mi ilgi çekmeye çalışıyorum hahaha 😂 ha tabi doğru yaşamadan bilemezsiniz siz benim ne çektiğimi nerden bileceksiniz hiç sordunuz mu neyin var diye 11 yıldır depresyondayım sosyal hayattan uzağım
Bize ne birader senin depresyonun bak etrafına beyaz önlük giymiş psikiyatri doktoru goruyormusun
Bel altına gelince psikolojin bozuk değil ama pedofili gibisin
Sana neyse depresyonumdan benle sohbete dalma o zaman ben belki hayatıma sı*tım ve kendime bel altı hayat kurdum depresyona girdim ve çıkamadım nerden biliyorsun?
Sen kimi kovuyorsun
Önüne bak insanları rahatsız etme
Kovmuyorum. neden kovayim. ki burası benim evim degilki başkasının bahçesine salata olma diyorum
Allah Allah sana mı soracağım konu nerden nereye geldi ya asıl senin kız yorumuna yorum yapman tartisilmali
Pardon da sana giren çıkan ne bu konuda neden konuyu başka yerlere çekiyorsun tamam anlıyorum benim hayatı bilmiyorsun
Senin verdiğin cevap bana sana haddini bildirmem gerektiğini söyledi düşüncelerim
Bak ben sana bir girer çıkarım nerden geldigini anlamazsın kırk tane psikiyatri gelse duzeltemez seni
Ne yaşadığımı bilmeden saldirman düşündürücü
Bize ne kardeşim bize ne senin yaşadığın anan değiliz baban değiliz bize ne
Ay çok korktum ya keli senle uğraşamam satasmaya yer aradığın her halinden belli ben 31 cisem sende agresifsin
O zaman yazma Allah allah
tartışmayın aga
Evet ben agrasifim doğru diyorsun
Konuştuğu kelimeye bakarmisin haddini bil da
Empati yoksunu
hiç sevgilin olmucak mı
2099 da olacak
niye o yıl
O zaman ölmüş olacağımda 103 yasında 😂
Anladin
Öl daha iyi la
Gerek yok yaşayan ölüyüm
Bende öyle dedim zaten değişen bir düşünce yok
Başka türlüsü olmuyor ki dostum
Neden
Sıkıntılarım var
Mesela? İyi msiin
11 yıldır depresyondayım hayattan soyutladım kendimi ne okumak ne çalışmak ne sevgili ne arkadaş ne gezme tozma ne araba sürme hiç bir şey yasamiyorum 11 yıldır
Peki bunun sebebi ne biri mi kırdı seni yoksa birini mi kaybettin
Zamanında lise 1'e giderken 16 yaşındayım derslerim kötü sınıfta kalacağımı anladım liseyi bıraktım ahmetli babam beni içine kapanık yetiştirdi sorumluluk vermedi Ben de bilgisayara alıştım bilgisayar bağımlısı oldum ve 11 yıldır oynuyorum sosyal hayatta ilgim yok hiç arkadaşım yok sosyal hayatın yok okumuyorum çalışmıyorum arkadaşım yok sevgilim yok araba süremeyeceğim Baba olamayacağım askere gitmeyeceğim yurt dışı görmeyeceğim hayatta mutlu olmak için hiçbir amacım hiçbir hedefim hiçbir hayalim yok
Allah rahmet eylesin babana. Ama böyle düşünme. Esporcular var bir sürü yıllardır oyun oynuyorsan bu konuda çok iyisindir bence bir düşün hem esporcuların çoğu turnuvalara katılıyor ve yurtdışına da gidiyor umudunu kaybetme hemen yıllardır birşeyler yapmıyorsan bu şimdi başlaman için bir sebep işte
Sorun artık şu ben hiçbir şeye aklım ermiyor hiçbir şey çalışmıyor hiçbir şeyi düşünmüyor aklım yetmiyor artık zekam gerilerde internetten nasıl para kazanılır onu bile bilmem hayatta hiçbir şey bilmiyorum sadece milleti izliyorum ancak bu işe yarardım yiyelim içelim yatarım insanlar neler yapmış instagramdan onlar izlerim
Bence yeniden başla hayata bırak her şeyi bi kenara yemeyi içmeyi vs yeniden başla hem bak kandil bugün de Allah'a dua et bana yol gösteri yardımcı ol diye yeniden yaşamaya başla O mutlaka yardım eder sana yol gösterir
Cenabetim maalesef
Gusl abdesti alıp tövbe et o zmn umut her zmn vardır
Ama evde kalırsam yine mastürbasyona saracagim yapcak bir sey yok
Kendini geliştirirsen ve yeniden ayağa kalkarsan evde kalmazsın
neden sen iyi misin
Degilim
İyi.
Thank you