En yakın arkadaşım tarafından değersiz hissettiriliyorum, ne yapmalıyım?

Bir tane en yakın arkadaşım var ve cok iyi anlaşıyoruz ama ailesi biraz katı ve onlara göre çok iyi biri olmalıyım eger yanlış bir hareketim olursa benle görüştürmeyi keserlermiş, arkadaşımda çok şanslı ailesi her ne kadar katı olsada çok iyi bir ebeveynler. Arkadaşım durduk yere soğuk davranıyor, bulusalım dediğimde hayır derslerim var diyor ama yalan atıyo evde dizi izliyor tabiki saygı duyuyorum ama sanki ben yanlış bir hareket yapmışım gibi trip atıyormuş gibi konuşmak istemiyormuş gibi davranıyor 3gundur biraz garip davranıyor değersiz hissediyorum ona çok değer veriyorum ve gerçekten kendim için demiyorum ama yanlış bir hareket de yapmadım Benim ona verdiğim değerin yarısını bile vermiyor herseyin en iyisini kendisi bildiğini zannediyor ne biliyim başka arkadaşımın en yakın arkadaşıyla olan ilişkisini görünce açıkçası imrendim kıskandım bizde yakın arkadasız ama sanki değilmisiz gibi Çok uzattım kısaca değersiz hissediyorum ama o en yakın arkadaşım o hayatımın bir köşesinde her zaman var o olmasa çok eksik hissediyorum kendimi , ne yapmalıyım?

En yakın arkadaşım tarafından değersiz hissettiriliyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla