14 yaşımda hafızlık yaptım ama şu an açılma isteği var napsam bilemiyorum?

Çok küçükken hafızlık yaptım isteyerek tabiki o zamn çok sevmiştim böyle bisey yaptığım için gurur duyuyorumda ama nedense şimdi açılma isteği duyuyorum bi taraftan da pişman oluyorum
14 yaşımda hafızlık yaptım ama şu an açılma isteği var napsam bilemiyorum?
Cevapla