Tiklerim var, baş edemiyorum. ikna edilmem gerek sanırım, ama olmuyo.. ayrıntı detayda?

mesela duymuşsunuzdur illa bir yere iki kere dokunma tiki olan felan. benimkiler de çok fazla mutlaka kapıdan gölgemle birlikte sağ ayakla girmem lazım, bişeyi bırakırken en üstüne dokunup öyle bırakmam lazım, yolda gidrken direkleri soluma alıp öyle geçmem lazım ve dahası... bunları yapmazsam sanki kötü bişey olacak gibi geliyo yapmıyorum aklımda kalıyo, psikoloğa gitmedim böyle gidrse gidicem. beni ikna etmesi gerek hani onları yapmayınca kötü bişey olmayacağına dair. deneyenler oldu ama ikna olmadım..
Güncellemeler
+1 yıl
düşünüyorum ama psikolog olmadan da halledilebilir mi diye buraya yazdım bilgisi olan vardır belki diye
Tiklerim var, baş edemiyorum. ikna edilmem gerek sanırım, ama olmuyo.. ayrıntı detayda?
Cevapla