Varoluşun farkına vardım, hayat hapismiş gibi geliyor. Nasıl kurtulacam?

2 hafta önce birden varlığın farkına vardım. Gerçeklik algımı kaybettim, her şey 2 boyutluydu. Sonra varla yok arasında bir yerde sıkıştım. Gözümle gördüğüm her şey soyutlaştı. Benliğimden koptum, sanki içimde biri daha var. Vücudum benim değilmiş gibi. Varoluşta dayanılmaz ağır geliyor. Sanki ömür boyu beni hapsettiler. Hiç bir şey yapamıyorum. Uyuyamıyorum bile. Bilincim vücuduma hapsolmuş gibi (benliğimi kaybettim, artık sadece bilincim var). Duyarsızlaştım, düşünmekten başka hiçbir şey yapamıyorum.

Varoluşun farkına vardım, hayat hapismiş gibi geliyor. Nasıl kurtulacam?
Cevapla