
Hiç bir sebep ortada yokken kendinizi hüzünlü mutsuz hissettiğiniz anlar olur mu?

Hiç bir sebep ortada yokken kendinizi hüzünlü mutsuz hissettiğiniz anlar olur mu?
Sebebi yokken de üzülür insan bazen. Aslında sebebi vardır. Eskiye dair yaşananlar, hissedilenler, hayatımız boyunca kaybettiklerimiz.. Hepsi bir etken olabilir. Keyifli günler.
Cevap
20Cevap
Evet bazen oluyor. Anlamsız yere modum düşüp kendimi kötü hissederim.
Nedeni olmadan olduğu olmuyor. yani mutlaka nedeni oluyor hüzünlenmemin.
Sebep yokken mutsuz olmak demeyelim de, sebebi mutsuz edecek şeyler aklıma geldiğinde mutsuz hissediyorum evet.
Yok hüzünlenmiyorum. Bir sebep olması gerekir. Burcum gereği film dizi izlerken duygulanmamak durumu olabiliyor
Var öyle kendi kendime duygusallaştığım anlar , kendime kıZıp hüzünlendiğim
Evet oluyor yani aslında beni kimse üzmüyor beni üzen kişi yine benim.
Herkese oluyormuş ama nedense bana hiç öyle şeyler olmaz.
Evet oluyor nedenini bilmediğim bir üzüntü oluyor içimde geçmesi zaman aliyir
Evet böyle içimin daraldığı hüzün kapladığı anlar oluyor sebepsiz
Oluyor arada kendi kendime kurarım ya da gecmise sararım yani normal değiliz ki anlamadim gitti ☺🙃🙄😂😂😂🦋
Her şeye hüzünlenirim, kavuşamayanlara ayrı düşenlere, garip gurabaya, zenginlere fakirlere, dizilere vs
Genelde bir sebebe dayalı olarak hüzünlenirim... Bence her üzüntünün altında bir sebep mutlaka vardır
Tavşanımın bebekleri yanıma yaklaştığında ağlamıştım hüngür hüngür ciddiyim gjshdsjfs
Hiçbir zaman o hüzünden ve ruhun kasvetten çıkmadığı bir psikoloji ile yaşamaya çalışan her aldığı nefes içine taş gibi oturan benim böyle zamanlarım var 😑
Arada yanlışlıkla mutlu oluyorum sen ne diyosunuz teyze
Olur. Şu an mesela her şey boş geliyor sıkıldım
İllaki oluyor insanız sonuçta insanın ruh hali her zaman aynı olmuyor ki
Bende bu durum sürekli oluyor, engel de olamıyorum.
Şu an ki modum...
Zülfü Livaneli nin dediği gibi kim bilir kaçıncı halimin yansıması bana bu. Buna benzer bir söz söylemişti... Hemen aklıma o geliverdi..
Oluyor evet dalıyorum öyle
Evet oldu ve başıma felaketler geldi
Tek başıma içip, müzik dinlerken...
Ohoooo olmaz mıııı!!!
evet çok dengesizim o konuda
Oluyo öyle şeyler arada sal gitsin 😅
İnsana bazen kal geliyor evet...
Ben bu ara hep böyleyim maalesef neden acaba ama onu hiç bilmiyorum
Bende çok fazla oluyor slow müzik dinliyorsam özellikle
Bazen gereksiz şekilde bunu yaşıyorum..
Evet oluyor saçma sapan
Sebebi oluyor genelde.
Melankoli hali hep oluyor bana
Anksiyete bozukluğu some problems
çok mutluyken 5 dk için aşırı üzgün oluyorum :D
Sebebi vardır
Keşke sebepsiz olsa hep bir sebep oluyor 😄
Sebepsiz yere hüzünlenmem genelde
Evet bu sıralar yaşıyorum
Fazlasıyla oluyorr napicağımı bilmiyorumm
Bugün misal
Sebepsiz hüzünlenmem
Evet bazen oluyor 😅
Evet ister istemez
Oluyor
oluyor
Cokkk
evet olmuştu
Sebebi çok ve hüzünleniyorum
Ben hep hüzünlüyüm
Çok fazla oluyor o yüzden depresyona girdim
Evet bazen
Oluyor
Ohoo çok
Olmaz mı yaşlandık
Evet çok
Yooo
Evet oluyor
Evet olur genelde.
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?