Kendimi çok yalnız hissediyorum. hiç yakın bi arkadaşım yok. mesaj atmasam atanım da yok. ne yapıcam?

Mezuna kaldığım sene bütün arkadaşlarımla aram bozuldu saçma nedenlerden dolayı. Çok yalnız kaldım sonra üniversiteye başladım. Küçük bir yerden büyük bir şehire gelmek, aitlik hissetmemek vs daha da yalnızlaştım. İnsanlarla konuşurken panik oluyorum artık. Ne yapmam lazım? Lütfen içten cevaplayın
Güncellemeler
+1 yıl
Hep böyle mi gidicek
Kendimi çok yalnız hissediyorum. hiç yakın bi arkadaşım yok. mesaj atmasam atanım da yok. ne yapıcam?
Cevapla