19 yaşındayım Ne istediğimi tam bulamıyorum? ve ne yapacağımı da kararsız kalıyorum? Sevgilim de olmadı hiç ne yapsam birey olurum?

Ne ergenim ne de yetişkin iki arasında sıkışmış gibiyim

Psikoloğa gidiyorum

Sağlığım için ertelediğim bir şey vardı ona da başladım

Şimdi fitnese başlıcam

Bide staj veya herhangi bir işte çalışmaya başlamak istiyorum

Çekingenlik vardı bende azaldı ekisine göre, aşırı depresiftim şimdi iyiyim ama sevgi mutluluk yok

Arkadaşım da yok şu an eski arkadaşlarım aslında arkadaş olmadıklarını gördüm

Ve ben aslında herhangi bir ortama da girmiyorum

Yaşım 19 3 4 aya 20 olucam

Nerden başlayabilirim bişe yapmalıyım ama ne diyorum hep kendime bi öneriniz var mı bana teşekkürler şimdiden

19 yaşındayım Ne istediğimi tam bulamıyorum? ve ne yapacağımı da kararsız kalıyorum? Sevgilim de olmadı hiç ne yapsam birey olurum?
Cevapla