Anaerkiyi , ataerkiye oranla çok daha mantıklı buluyorum sizde de mantıklı değil mi?

Toplumun yarısını kadın doğurur diğer yarısını kadın yetiştirir. Erkekler her ne kadar biz başardık deselerde buna inanmıyorum. Kadının başarısını kendine yediremeyen çok fazla erkek var. Eskiden cadı diye yakılan toplumda bile inadına bir şeyler icat etmiş canlılarız. Ayrıca bazılarının patentini de erkekler aldı elimizden. Anaerkil toplumlar çok daha gelişmiş iken ataerkil toplumlar kargaşa içerisinde olurlar. Üreyemezler yetişemezler başarısız olurlar. Bir evde erkeğin nüfusu çoksa o kadar problem vardır. Kabul edelim kadınlar çok daha önemli canlılardır. Hatta şöyle bir örnek vereceğim zeka (kadın) güç (erkek) te değil mi. Eliniz istediği kadar güçlü olsun beyin hareket ettirtmeyip akıl vermedikten sonra hiçbir işe yaramaz. Kadınların koku ince düşünce detayları kanıtlanmıştır.
Not : lütfen beni para düşkünü kadınlar ile bir tutmayın. Uzun süre vardığım kanılar araştırdığım argümanlar kadınların daha önemli canlılar olduğu kanaatime vardı.
Güncellemeler
+1 yıl
Yani yine yanlış anlaşılmasın da feminizmde maskülizmde saçmalıktan ibaret
Güncellemeler
+1 yıl
Black men sen sanki bilim adamı mısın? Bir sürü bilim kadını sayarım. İkile
Anaerkiyi , ataerkiye oranla çok daha mantıklı buluyorum sizde de mantıklı değil mi?
Cevapla