Arkadaşlarım ve ailem sürekli benim ise yaramaz beceriksiz , bir isi beceremez olduğumu düşünüyor?

Arkadaşlar çok sakar ve açıkçası da biraz aptalimdir itiraf edeyim ama ve ben kendimle bu yüzden çoğu zaman dalgada geciyorum zaten ama ailem de arkadaslarimda sürekli söyleyince artik yeter diyorum
Ve her gün sürekli basıma bir bela aciyorum dalga konusu oluyorum ://
Hergun ben bunu düzeltmeye çalıştıkça daha da batiyorum sanki
Ve çok yoruldum fikir verin
Artık biraz ciddi olmak istiyorum kimse benimle dalga gecemesin cesaret bile edemesin buna istiyorum ama nasıl basaracagimi bilmiyorum
Arkadaşlarım ve ailem sürekli benim ise yaramaz beceriksiz , bir isi beceremez olduğumu düşünüyor?
Cevapla