Beni yok sayan birinin yok saydığı halde hayatımda olması için asla mücadele etmem. Ben de onu yok sayarım değersiz gören birine değer bile vermem. Hayatımda hiç bir şey için ısrar etmem olursa olur olmazsa hayırlısı böyleymiş derim
Kesinlikle doğru. Bu sadece kelime olarak yalvarma da değil, istemediğini hâl ve hareketleriyle belli etmesine rağmen görmezden geldikçe de gitgide yok olunuyor.
Farkındayım ve kimseye hiçbir şey için de yalvarmıyorum. Çok istediğim bir şey bile olsa kimse için gururumu ayaklar altına alamam. Giden gider, kalan kalır ¢