Ben de zor bir süreçten geçiyorum ve size de sormak istedim.

Ben de zor bir süreçten geçiyorum ve size de sormak istedim.

Genellikle kendimi motive edemiyorum pek zaten ihtiyacım olmuyor diyebilirim. çünkü olumlu düşünen birisi değilim genellikle yani her zaman gerçekçi oluyorum. bu yüzden de sorunlarım neyse o sorunlar ile yüzleşiyorum her zaman için. bunların dışında aslında geçmişi düşünmemek ya da bunların da geçeceğini kendime sürekli söylemek beni motive ediyor diyebilirim. bunların dışında aslında şarkı dinlemek beni oldukça motive ediyor diyebilirim. şarkı dinlemek, kahve içmek veya spor yapmak da beni oldukça iyi bir şekilde motive ediyor diyebilirim.
Bunların dışında aslında pek motive eden bir şey yok birde film ve dizi izlemek bana oldukça iyi geliyor ve moralimi yükseltiyor diyebilirim.
Ben sonuçlarını düşünürken en kötü ihtimalden başlıyorum. Hiç sevmiyorum bu huyumu.
Bende öyleyim maalesef. en kötüsüne hazırlarım kendimi
zor zaman ise olayları akışına bırakmak gerekiyor çünkü zorlamak o durumdan kurtulmak olayları daha içinden çıkılmaz hale getirebilir acele etmeden bir plan yapmak için önce zamana bırakıp olanı biteni görmek şart
sonra bir plan yapar ve o plandan şaşmadan ilerlemek gerekiyor ve ağırda olsa hızlı hareket etmeden o durumdan kurtulabilir insan pek ala.. zor yolu seçmek iyidir
İşte o süreçteki belirsizlik, önünü görememe benim bütün motivasyonumu kırıyor.
Önünü görmeden ilerlemek gerekiyor bazen bilinmezlikler olacak
Cevap
14Cevap
Sevgilimin bir sözü var Güneş doğuyorsa umut vardır diye ben de onu düşünüyorum Güneş Her gün bıkmadan usanmadan doğuyor demek ki hala bir umut var o yüzden umudumu kaybetmemeye çalışıyorum Ayrıca madem yaşıyorum hayattayım O zaman en iyi şekilde yaşamalıyım diye de düşünüyorum
Selamlar,
Hayatımın en zor 4/5 ayını yaşadım son zamanlarda. Her şeyin üst üste geldiği zor bir süreçten geçtim. Ben bu kadarını taşıyamam dedikçe üstümdeki baskı ve yükler daha çok arttı. Sonradan baktım ki hiçbir zorluk insanı öldürmüyor. Aksine daha güçlü bir insan oluyorsun. O zaman neden korkayım ki? Hayat yeterince zor. Bazı zamanlarda daha da zorlaşabiliyor. Pes etmeden savaşa devam etmek gerekiyor. Öldürmeyen acılar daha da kuvvetlendiriyor.
Hayatın gerçeklerinin farkına vararak, unutmayarak.
Ağlasanda, zırlasanda dünya dönmeye devam edecek. Derim hep.
Bir işten kaytarmaya meylettiğimde de, iki hayatın varmış gibi yaşamayı bırak sadece bir hayatın var (ege fitness sözüdür) derim.
Ve hiç kimseden yardım bekleme. Kötü gününde hiçbiri senin yanında olmayacak.
Aynen öyle
6-7 ay kadar önce Psikolojim bozuldu aklımda sabit çıkmayan dertlerim yaşamadıklarım peşimi bırakmadı her konuda düzenimi değiştirdim arabamı sattım motor aldım spor a başladım kurslara yöneldim çalıştığım işte mesaimi değiştirdim kendimi yordum ve baktım ki boşta kaldıkça sorun yaşıyorum herkese tavsiye ederim
Hiçbir zorluk sonsuza kadar aynı kalmıyor, ya daha kötüsünü yaşayarak iyisini kendin elde etmeyi öğrenirsin ya da daha iyisi şansla seni bulur. Ve hiçbir zorluk en kötüsü mü bilemezsin, mevcut durumun bir çıkarı olabileceğini görmeli insan.
O süreçte zaman ve sabır da çok önemli.
Motivasyon videosu izleyerek 🤣Tamam ciddi olmak gerekirse böyle durumlarda önce biraz kafa dağıtıp kendini rahatlatmak iyi gelebilir. Dizi izlemek, kitap okumak vs gibi. Daha sonra biraz dinlen ve bu sorunların senden mi kaynaklandığını yoksa çevrendekilerden mi kaynaklandığını düşün. Buna göre ne yapmalısı diye bir sor kendine. Çözum bulduktan sonra işine devam et.
Harikasın 🥰
Evde oluyorum, genelde burada vakit geçiriyorum
Ben mesela yalnız bir şeyler yapmayı sevmiyorum, en azından ailemle vakit geçiririm. 😇
Hayatını yaşa kimse için üzülmeye değmez bu dünya. Aklına hep güzel şeyleri getir keyfine bak
Geçen her dakikanın da değerini bilmek lazım.
Tabiki
Kötülüğümü isteyenleri düşünüyorum yapamazsam sevinirler
Onlara inat daha çok başarılı olacağız.💪
Illa ki geçeceğini düşünerek. Çünkü iyi kötü her şey geçiyor ve bitiyor bu hayatta.
Yaş ilerledikçe zamanda çabuk geçmeye başlıyor. Zamanın kıymetini bilmek ve ona göre gereksiz şeylere takılmadan dolu dolu yaşamak lazım.🥰
Bana KS ye tskilmak motivayon olarak yetiyor zaten iki stres atıyorum gülüyorum daha ne olsun
Anketlerde takılıyorum bende. Garip bir şekilde rahatlatıyor.
Yeni şeyler yaparak, keşfederek, kafamı sürekli meşgul ederek.
Ya işte tam bu noktada gün sonunda çok pişmanlık duyuyorum ve günü boş boş geçirdin diye sürekli kendime kızıyorum
Hayır ya ne alaka kafanı boşaltman lazım, o da bir ihtiyaç, hem meşgul olmak boş geçirmek degil ki zamani
Hehe olamiyorum.. ama genelde sey derim sana bunlar koymaz sen neleri atlattin bunu da atlaticaz hemen kendine gel derim 😂
Harikasın 🥰
😊😊napalim bizim bizden başka kimimiz varki
Gerçeklerin bi tokat gibi yüzüme vurması ile otomatik olarak kendime geliyorum maalesef. Motive edici bir şeyim yok.
Olayları biraz akışına bırakıyorum ve sadece mutlu olacağım şeyler yapıyorum bu tip zamanlarda
Evet şu an her şey berbat ve kötüye gidiyor. Ama halen daha iyisi yapabilecek yetiye sahibim. Sadece devam et
Marvel filmlerinde oynadığımı hayal ediyorum dmdksksm
Nasıl bir karakter olarak?
Aslında profilimdeki resim xmenden storm. Marvel çok uzun süredir olan bir yapım ve Çocukluğumda spider-man'i çok severdim böyle 5-6 yaşlarında Hani ilk aşkımdı Hatta tobey abi 4 5 sınıfta x-men serisini çok sevdim ama asıl mantığını anlaman benim Etmem filmi çıktım doldu böyle 2016-18 yılları arasında ben tanıştım ve fanlık seviyesine geldi çok büyük bir fan mıyım bilmiyorum ama Her izlediğimde mutlu oluyorum her istediğimde benim yapmak istediğim bir şey var o konuda bana ilham oluyor ve tüm enerjim düşükken Hani o kastaki insanları görünce mutlu oluyorum Hatta bununla alakalı da böyle tuhaf bir anım da var hani o bende kalsın ama iyi hissettiriyor genel anlamda
Ant man
Google ses yanlış cevirmis
Halime şükrederek. Benden daha kotu halde olanlar da var diyerek.
Senin nedir derdin anlatmak istermin.
Meditasyon yap ve sürekli ben yaparım başarmak zorundayım de
Şey👉👈 birazcık kiloda almış olabilirim iyi gelir
Meditasyon iyidir 👍
Önce mistikyol a bak
Gülis Özhan videolarındaki meditasyonlar çok etkili ve başarılı.
Okadar çok söyleyeceğim şeyler varki bir senedir boş boşuna buralarda yazıyorum
Amacımı gayemi hedeflerimi unutmuyorum
Ama başaramayınca kahroluyorum. Çok bağlanmamak lazımmış bir hedefe
Manita ve poncik kardeşcan destek oluyor bana.
😂 Daha ne olsun.
Olmuyoz öyyle bomboi yaşıyoz
Instagramda tiktokta millet ne hayatlar yaşıyor valla
Benim motive kaynağım para ya 😂
Para birçok şeyi olumlu anlamda beraberinde getiriyor ama bazı şeylerin yerini asla dolduramıyor.
Valla bende doldurur ya 😂
Kendi kendime yetiyorum
En takdir ettiğim insan tipi 🥰
Evet ama baska care olmadıgından hahahah
Ağlayarak kendime geliyorum
Ağlamak gerçekten rahatlatıyor insanı ya. Bir keresinde yoğun ve oldukça stresli bir gün geçirmiştim işte. Aksilik ya telefonumu unutmuşum, tekrar gittim aldım ama dönüşte hıçkıra hıçkıra ağlıyordum tutamadım gerçekten kendimi. O an ona çok ihtiyacım vardı.
Her şeyin daha iyi olacağını düşünürüm
Zaman
Ve sabır
uyuyup
İlginç 😇
Olamıyorum
Nasıl atlatıyorsun peki?
p*rno izleyerek
Ne tarz sjsjsjsjjsjshsj
Her pozisyonda
Konu olarak🤙🤙
Oynayanlar iyi olduktan sonra konu seçmem
"Nefes alsın yeter" ha? Okey.
Alıcı gözle bakabilinir bir p*rno yıldızıysa konusu farketmez, güzel pozisyonlar keşfetmek için ideal hemde zor zamanların sebeplerinden sıyrılıyorsun
Yazarak
Dertleşicek yazacak bırak dostu, tek bir arkadaşın dahi yoksa
Arkadaşım olduğunu kim söyledi
Defterlerde
Hikaya kitaplarından
Daha iyi dost olmaz en azından benim yok
Kağıda yaz kardeşim iyi geliyor
Denerim.🥰
Mutlaka tavsiye ederim 🥰
Neleri hallettin bunu mu yapamayacaksın
Zor olaninustune giderek
Olmuyorum
Olmuyorum
Nasıl atlatıyorsun peki o süreci?
🎧🎧
Alırım bir tavsiye parça
Spor yapıyorum
Düzenli yapıyor musun peki?
Olmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?