Kişilik & Karakter Sosyal medyada sohbet ederken maskeler takılıyor mu🦹🏼♀️🦹🏽♂️? Sergilediğiniz profil siz misiniz? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Yoksa olmak istediğiniz kişiyi mi oynuyorsunuz?🤪 Güncellemeler+1 yıl KS tam bir maskeli balo hahaa🦹🏽♂️ Sosyal medyada sohbet ederken maskeler takılıyor mu🦹🏼♀️🦹🏽♂️? Sergilediğiniz profil siz misiniz? Cevapla Sosyal Medya Soruları Profil Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Ben maske takmıyorum neysem oyum.. yani olduğum gibiyim. herkese genelde hak ettiği gibi davranıyorum. 0 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Maskem falan yok.. Burdaki insanlara farklı görünsem ne olacak ki sanki..Maskeliler dolu ama.. Sallasam maskeliye çarpıyor.. 1 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı. Görüşlerde içimden geldiği gibi o anki keyfime göreyim. özel mesajda daha da ben olabiliyorum ama hemen değil ve herkese değil. 0 0 Yorumla
Berk55555 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Daha cüretkar oluyorum 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Dürüst biri😄 Yorumla Berk55555 +1 yıl Napayım ama haksız mıyım burayı da başka şeyler için kullanıyorum Yorumla Soran +1 yıl Ne için kullanıyorsun🤣 Yorumla Berk55555 +1 yıl +18 Yorumla
TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Maskem yok bu benim tamamen 0 0 Yorumla
Mr_KaoS Takip Et Master Yaş: 32 , eic 88% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Kişiye göre muamele. 0 0 Yorumla
Fofenkman Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 345 cevap paylaştı. Benim benim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben maske takmıyorum neysem oyum.. yani olduğum gibiyim. herkese genelde hak ettiği gibi davranıyorum.
Maskem falan yok.. Burdaki insanlara farklı görünsem ne olacak ki sanki..
Maskeliler dolu ama.. Sallasam maskeliye çarpıyor..
Görüşlerde içimden geldiği gibi o anki keyfime göreyim. özel mesajda daha da ben olabiliyorum ama hemen değil ve herkese değil.
Daha cüretkar oluyorum
Dürüst biri😄
Napayım ama haksız mıyım burayı da başka şeyler için kullanıyorum
Ne için kullanıyorsun🤣
+18
Maskem yok bu benim tamamen
Kişiye göre muamele.
Benim benim
Benim
Ne isem oyum yalansız
Maske takmıyorum