Hic bir şey yapmadan her gün aynı evin için de olan bir insan neden düşünür her şeyi?

Şimdi soruyu açıklayayım biz kızlarin bazılarının sosyal hayatı yok aileden dolayı işe gidemiyoruz sohbet etcek kız arkadaş da yok sosyal bir aktivitemiz yok evin içinde her gün kalıyoruz ve dışarı da çıkamıyoruz aslın bazı aileler çok anlayış kızlarını o kadar sıkmıyor ben böyleyim gün boyunca yapacak bir şey olmadığından mı bilmiyorum beynim sürekli aynı konu üzerinden düşünme halinde çok aşırı düşünüyorum bu beni yoruyor artık durduramıyorum kendimi güzel bir anım vaktim olmadigi için önceden gerekli gereksiz şeyleri düşünüyorum bu gün birisi ile konuşsam gün boyu onunla ne konuştuğumu ne söylediğini düşünür dururum ve bu düşünce muhatdap olduğum insanlarada çok yansıyor çok düşündüğüm için çok konuşuyorum sürekli bir şeyler anlatım duruyorum bazen insanlar çok sıkılıyor benden ama elimde değil durduramıyorum kendimi artık gereksiz şeyleri düşünmek istemiyorum bir olayın gereksiz olayın etkisinde kalmak istemiyorum ama yapamıyorum

Hic bir şey yapmadan her gün aynı evin için de olan bir insan neden düşünür her şeyi?
Cevapla