Yeni olan her şey aşırı ilgimi çeker ama hayatımda bir yeni insan daha çekemem galiba😅

Yeni olan her şey aşırı ilgimi çeker ama hayatımda bir yeni insan daha çekemem galiba😅

Yeni insanlarla tanışmaktan korkmuyorum. Ama gerekte duymuyorum. Buradan bir kaç arkadaş var görüşlerde goygoy yaptığımız onlarla bir kahve muhabbettimiz var olursa tanışırız olmazsa sıkıntı etmem. Onlar dışında birileriyle tanışmak istemiyorum.
Sürekli yeni insanlarla tanışırım konserlerde clublarda sahilde gezerken etkinlik alanlarında daha zevkli oluyor insanlarla kızlarla tanışmak gayet de eğleniyorum gördüğüm kişiyi gözüme kestiriyorum göz göze gelince direkt gidiyorum yanına utanan çekinen insanlar var bence hiç gerek yok sonradan pişman olmaktansa
Yeni insanlar tanımakta bir sakınca görmem ve korkmam. Tek sorun tanıştığım kişi insan mı, insanımsı yaratık mı? Bunu da tanıyınce görür ve konumumu ona göre belirlerim.
Korkmuyorum ama artık insanların geneli menfaatçi, dedikoducu ve çekemediği için ezmeye çalışan tipler. O yüzden artık çok nadir tanımaya çabalıyorum.
Cevap
38Cevap
Az insan çok huzur sister
Hayır korkmuyorum
korkmuyorum açıkçası ben olan biten neyse olacak olan olur..
Tanımaya korkmam da hep aynı şeyler olduğundan ilgimi çekmiyor diyebilirim selam naber sonrasında hemen cinsellik
Hyr tanımaktan değil yanlış kişiye güvenmekten korkarım.
Hayır korkmuyorum. Tanımadığım kişilere bile selam veren birisiyim.
Hayır korkmam yeniliğe herzaman açığım her yeni insan bir tecrübe demektir
Halet-i ruhiyeme göre değişir keyfim yerindeyse sevgi pıtırcığı kafam atıksa zehir zemberek olurum
İnsanların hepsi yabancı bana tanısamda yabancı olduklarını değiştirmiyor. Tanımak gereksiz
Korkum olmaz..
Her insan farklı bir maceradır benim için..
Önemli olan kaliteli insan tanımak çünkü kalitesiz her yerde
yeni birilerini tanımaya ne gücüm ne halim nede ilgim var. kabuğuma çekildim sakin sakin takılıyorum
Hayır korkmam aksine severim
Ne diyim artik ben de pek çekemiyorum sıkıldım boşa gidiyor tüm konuşmalar birde sebepsiz konusmayi kesenler var acayip bisi 😂😂
Ben korkuyorum tanıdığım her insan diğerinden daha kötü çıkıyor ayrıca insanları dünyadaki en tehlikeli varlıklardır
*insanlar
Korkmuyorum ama hiç hevesim, isteğim yok..
Arkadaş belki ama daha ileri gitmemesi lazım
Tanışmaya halim yok artık
Enerji sarf etmek istemiyorum sadece
Aksine severim ama herkese isinamam
Korkmak değil de tanıma faslı yoruyor artık
Hayir neden korkayum ki
Kolay inanan tarafta değilim
Korkmuyorum
korkmuyorum sadece ilgilenmiyoruym
Çekememek ayrı ama korkacak bir şey yok.
korkuyorum hemde çok fazla
Hayatıma insan alımı yapmıyorum 🤧
Korkmuyorum da yeter tanıdıklarım
Hayır, yeni insanlar tanımayı severim.
Ben seviyorum yia. 😂
Tanımak başka hayatina dahil etmek başka
Allah'tan başka kimseden korkmam.
Tam aksine insan tanımayı seviyorum.
kaliteli insan olursa korkmam
Tanırım. Fakat her zaman mesafemi korurum
Evet ne konuşursun bilemiyorum
Artık bezdim
Hayır aksine severim
hayırr
Yooo severim ben
Dengesiz çıkar ayarımın kaçmasından korkuyorum
Korkmuyorum.
Korkmuyorum.
Az insan öz insan
Evet..
biraz
Evet
Hayır Ama üşeniyorum
Hayır korkmam hiç
Hayır :D
Hayır korkmuyorum 😄
Aşk sa evet fazlası na gerek yok
hayır
Evettt
Korkmam
Hayır niye korkayim
Değişiyor aslında
Kimizaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?