Selammms 😋
…umurunda ve hayatında olmayan kişilerin sana bilenip düşman kesilmesi: ahahahshsahshshahahshahhshah :D ha

Selammms 😋
…umurunda ve hayatında olmayan kişilerin sana bilenip düşman kesilmesi: ahahahshsahshshahahshahhshah :D ha

Ben sadece gülüyorum 😂😂 düşmanım varsa demek ki birilerinin canını sıkmışım demek. hiç umursamıyorum. kendi kendilerine gelin güvey olsunlar onları ciddiye bile almıyorum. sadece kendi zamanlarını kaybediyorlar. ki kaybetsinler zaten. bir insanın kendi zamanını boşa harcaması ona verilen en büyük ders olur bence. o yüzden rahatım ben
En güzeli kardo
Aynen öyle abla
Bir yerine batıyordur demek ki. Hayatta hiçbir beklentisi olmayıp bir meşgalesi bir merakı olmayan sadece ona buna hırlayip havlamayi bilen kişiliksiz tipler.
Allah'ından bulsun iki yakası bir araya gelmesin deyip kulaklarımı tıkayıp yoluna bakıyorum 💥
En güzeli..
Bunu kendine söylemek için mezarlığa gitmene gerek yok 😬
Tövbe est. 😂
Son zamanlarda yaşadığım bir durum. Hakkımda uydurup birilerine anlatmadıkları sürece görmezden geliyorum. Umursamıyorum.
Evet sen neredesin?
Giresim gelmedi pek. Bide yurt ortamında aklıma burası gelmiyordu bile😅
Vay pe :D unutulmuşuz
Seni unuturmuyummm❤siteyi unuttum😂seni değill
Unutama beni 🥹♥️
Unutmam, unutamam❤
Teşekkür ederimmmm❤
Rica ederim ♥️🌸
Var öyle insanlar cürmüm kadar yer yakarlar
Kibrit çeeek shjs
Verdim ateşe ☄️ jdjd
Teşekkür ederim canıms🌸💜
Rica ederim gülüms😅🌸
O s önemli dikkat aşırı samimiyet içerir 😅
Bence de :D samimi insan samimi insanın dilinden anlar beybisi 😁
Harikasın aynen öyle 💗🌝😀
Bilmukabele ♥️
Cevap
18Cevap
Umrumda olmayan biri için hiçbir düşüncem olmaz, olamaz. Yoklar ki ne düşünebilirim? 😎
Düşünme sen maviş
Düşünmüyorum, ben bir şeyler mi kaçırıyorum?🤣🤣
Hayır canım ☺️🌸
Umurumda değil adı üstünde ne yaparsa yapsın
Ben bu tür durumlarda düşman kazandım diye mutlu olmuyorum. Genelde pek umrumda olmuyor ama umursarsam da "acaba kıracak bir şey mi yaptım" diye düşünürüm ama bunun için de kendimi yiyip bitirmem.
Ponçik ponçik :D
Ponçik biriyim ondandır😂
Öylesin 😌 böyle insanların olması da güzel tabii
❤️🌸
Canım sen kendi kendine kudurmaya devam et ben uönaya devam ediyorum hadi babaya öptümm der saçımı savururum şöyle bi 😄
Düşmana canımlı konuşma sen ajsj :D
Sistem canım yaptı yaa sansürlemeyi unutmuşum 😂
sjsj he tamam o zaman
Valla onlar neyin kafasını yaşıyor anlamış değilim, allah şifa versin.
Ben; bana düşman kesilmelerini keyifle izliyorum. Umurumda mı tabiki hayır. İtiraf edeyim zeki kadının düşmanı çok olur.
Öyle bebekim ♥️
Kadın hem zeki ve güzel olanı tehlikelidir bitanem. ❤️ Korksunlar bizden 😂😂
Aman uzak olsunlar yeter ya, hobi edinsinler kendilerini geliştirsinler hsjs
Ne kadar aptal varsa mıknatısla çekiyor gibiyim.
Mıknatıstan kurtul beybi
Aynen.
Umurumda değilse bilendiğinden haberim olmaz zaten.. Haberim olsa da umursamam görmemezlikten gelirim.. Bana düşman kesilmiş çokta tınn.. 😄😄
Ben burdayımm hış pış duy beni diye bağırıyorlar. Soru nerden aklıma geldi :D annem halamla küs, halam yedi düvele duyurmuş annemin umrunda değil sjsjks
Teyzenin ellerinden öperim.. Aklın yolu bir işte 😅 bende de durum aynı bu şekilde olurdu 😅😅
😃♥️ asil kadın
🥰❤️
Eşeğin anırması aslanın ne kadar umrunda olur ki 😂😏
Hey yavrum hey sjsj
Umrumda olmaz ki çünkü bak sen de diyorsun umrunuzda olmayan insanlar krkfktkr
Fıldır fıldır illa göze batmaya çalışıyorlar :D
Böyle şeyleri takmam, umursamam bile. Ben sadece sevdiklerimi, değer verdiklerimi umursarım. Böyle kişilerin de benden ve sevdiklerimden uzak olmasını isterim. Güzelin düşmanı çok olur derler, olsunlar bakalım. 😄
İtim söyler popom dinler modundayim oylelerine karşı
Köpeğin mi var 😅 ay ne tatlı jsjd
Evet o it eskiden bizim eve doğru havliyordu yanımıza alıp yemek vermeye başlayınca şimdi eski sahibine havlıyor
Yaa hahaha yine kime taş gitti ben anlamıyorum artık :D ajkssksk
🙊🙊🙊🙈🙈🙈🙉🙉🙉
çabalarını takdir ediyorum. bir ruh hastası kolay yetişmiyor
Bilmekte fayda var ama umurumda olmaz.
Bana dokunmak isterse bir düşman kazanır. 🐍
Görmezden gelmeye çalışırım. Baktımki sınırı aşıcak sınırımı genişletirim.
İplemiyorum. Aslında durumu tam ifade eden kelime bu değil de diğerini kullanamam 😂
Çokta tınnnnnnnnnn 🙂
Umrumda değilse umrumda olmamaya devam eder ve umursamam. Kendi çalar, kendi oynar...
Canları sağolsun, bir şey düşünmüyorum.
Kesinlikle umurumda olmuyorlar kendi kendine ağlasınlar
Komedi geliyor tehdit edilmeyi severim pek kaale almam öylelerini
Değişen bir şey olmaz tekrar umrumda olmaz kadın olmaması kaydı ile çok çok döveriz ya... 🦂
tavşan daga küsmüş dağın haberi yok
Onu umursamamana içerlemesi
çoktaumurumda :D :D :D :D :D
Aslında buda Bi nevi takdir etme şekli...
Kendi çukurlarında bogulmalari dileğiyle
Kuyruk acısı kötü birseydir.
Geçmiş Olsun.
umrumda değilse zaten yoklar benim için:)
Cokta fifi😂😂
Büyük ihtimal bunun farkında bile olmam
Baya baya s. alaklık 😂
çokta fifimler ya
S.. gitsinler uğraşamam 😄
umrumda olmazzzz
Benim de umurumda olmaz.
Bu da umurumda değil 🤣
Gülüp geçiyorum 😄
Çekememezlik der geçerim şahsen umrumda olmaz
Umrumda değiller
Umurumda değil
Umurumda olmazlar ki
Sadece gülerdim
Umurumda olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?