Sevilmeyen bir insan mıyım yoksa üniversitede herkes böyle mi?

iki gün önce elime önceki yılların final soruları geçti yakın arkadaşım neden ona atmadım diye bana kızdı, dün ise bir arkadaşım gelip onunla sadece kötü günlerde konuştuğumu ve onu kullandığımı söyledi, ki ben buna katılmıyorum gittiğim her yere onu çağırıyorum gelmiyor. üstüne oda arkadaşımla aram bozuk, ben ders çalışırken oyun oynadığı için tartıştık. ve üstüne sürekli insanlar beni sevmiyormuş gibi geliyor. üniversite böyle bir yer mi yoksa bende mi sıkıntı var? ben herhangi birinde kendimi suçlu görmüyorum ama üzülüyorum böyle olmasına

Sevilmeyen bir insan mıyım yoksa üniversitede herkes böyle mi?
Cevapla