Selam
saçını kesen kadın umutları bittiği için mi daha güçlü kalkabilmek için mi saçını keser?

Selam
saçını kesen kadın umutları bittiği için mi daha güçlü kalkabilmek için mi saçını keser?

Umudum bitse de, mutsuz olsamda saçımı pek kesmedim. Kırıklar, uçlarından alınmalar hariç. 6 senedir saçlar belde, aynı renkte biraz sıkılmış vaziyetteyim. Bilinen o ki kadınlar değişim için umutları bittiğinde saçlarını keser. Benim kesme amacım olsa olsa değişim ve farklı tarz görüşü için olurdu.
Evet sevecek biri olmayınca kendini beğendireceği bir sevdiceği olmayınca saçın da bir gereği olmadığını düşünüyorsun ve kesiyorsun. Çünkü o koklamıştır ve artık koklayan dokunan olmayacaktır izin vermeyeceksindir. Bu nedenle gerek yoktur umutla birlikte saçta kesilir...
Selam gadası 🙃
Hayır belki bana iyi gelir diye saçlarını keserler. Ama hiçbir zaman iyi gelmez. Aksine daha kötü olur.
Onalrın ruh hallerını anlamak cok guc oldugu ıcın bır tahmın yapmak zor
Sağolun
Cevap
9Cevap
Hayır saçlarından sıkkldıkları için
Selamlar,
Hayır genelde bir ayrılıktan sonra yeni bir hayata başlamak için değişiklik yaparlar aslında depresyon gibi ya da tamamen yenilik.
Bir yenilenme ihtiyacı duyduklarında ilk kurban saç oluyor.
Hayır genelde kendilerini daha iyi hissetmek adına küçük bir değişiklik yaparlar o kadar.
Genel olarak ani güçlü duygu değişimlerinden dolayı böyle bir fiziki değişime başvurduklarını düşünüyorum bunun haricinde bakım kolaylığından dolayı ve sevdiklerinden dolayı da saçlarını kestirebilirler.
Kendilerinde değişiklik yaratıp herşeyden arınacaklarına inanıyorlar galiba. Ben her şartta ve duygu da saçlarına kıyamayanlardanım
Belki eskiyi unutmak, yeni bir başlangıç yapmak için olabilir. En azından ben onun için yaptım.
Yoo tamamen imaj değişikliği. Saçlarından umutları bittiyse belki.
Hayır ben paşa keyfim isteyince kestiriyorum. Elalemi kestirip atabilecekken saçlarıma kıymam
uçları kırıldığı zaman , bir de depresyona girdikleri zaman bence
gittim saclrimi dişlerimle kopardım beni o hale getirenleri. ..
Değişiklik olsun diye kestirirler
Hiç bir olay için saçımı kesmedim
Yok ben yıpranınca kesiyorum 😂
🤣🤣🤣🤣
Canı istediği için de keser
Hayır
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?