Gittiğiniz bir yerden negatif enerji aldığınız oluyor mu?

Gittiğiniz bir yerden negatif enerji aldığınız oluyor mu?

Bende oluyor gittiğim bir yer var ne zaman gitsem negatif enerji alıyorum tuhaf şeyler hissediyorum sanki ora da kötü bir şey var gibi hissediyorum. Neden böyle oluyor sizce?

Gittiğiniz bir yerden negatif enerji aldığınız oluyor mu?
Cevapla