
Bende oluyor gittiğim bir yer var ne zaman gitsem negatif enerji alıyorum tuhaf şeyler hissediyorum sanki ora da kötü bir şey var gibi hissediyorum. Neden böyle oluyor sizce?

Bende oluyor gittiğim bir yer var ne zaman gitsem negatif enerji alıyorum tuhaf şeyler hissediyorum sanki ora da kötü bir şey var gibi hissediyorum. Neden böyle oluyor sizce?
Oluyor
Cevap
8Cevap
Hayır genelde olmuyor ama bazı insanlar öyle negatif
Bazen oluyor ki ozaman mecbur değilsem uzaklaşıp bir biçimiyle o ortamın enerjisini atmaya çalışırım...
Yok olsa da ortamın enerjisini pozitife çeviriyorum.
Evet, zaman zaman oluyor.
Oluyor boğuluyor gibi hissediyorum öf...
Olduğu zamanlar oluyor, herkesin olur
Pozitif aldığım yer yok 😂😂😂
Oluyor hemen uzaklasmak gerek
Evet oluyor hatta kaç yıldır ilâç kullandım
Oluyo tabi
oluyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar