Şu yeni nesil ergenler neden böyle? Hiç bir şeyi beğenmiyorlar, mutsuzluğu tarz olarak kabul ediyorlar filan?

Ben de Z kuşağıyım ama şu 12-16 yaş arası niye böyle? Hepsi bir birinin aynısı. Aynı şarkıları dinliyorlar. Aynı kıyafetleri giyiyorlar. Yani normal ergen gibi değiller başka tavırda hepsi hepsi depresif filan ne yani bu şimdi böyle. Çoğuna gerçekten de gıcık oluyorum

Şu yeni nesil ergenler neden böyle? Hiç bir şeyi beğenmiyorlar, mutsuzluğu tarz olarak kabul ediyorlar filan?
Cevapla