Dostlarınızın gerçekten dost olduğunu ne zaman anladınız?

Sıkıntı imtihanında, kendisi için istediğini benim için de istediğinde anladım.
Arayıp sormadığımda, karşılık beklemeden vefasına samimiyetle bağlı olduğunda anladım.
Uzun yolculuklarda anladım -ki 15 yıl oldu belki tanışalı.
Onca hengamenin içinde, onca mesafeye rağmen sesini duymak bana kendimi iyi hissettirdiğinde anladım..

Siz dostlarınızın gerçek dost olduğunu nasıl anladınız?
Dostlarınızın gerçekten dost olduğunu ne zaman anladınız?
Dostlarınızın gerçekten dost olduğunu ne zaman anladınız?
Cevapla