Dünyadaki herkes bir şekilde dünyadan silinse ya da bir yere gitse. Sadece sen kalsan yaşayan, ne yaparsın? Nasıl hissedersin?

5 Ocak 2023 // 20.23
Dünyadaki herkes bir şekilde dünyadan silinse ya da bir yere gitse. Sadece sen kalsan yaşayan, ne yaparsın? Nasıl hissedersin?

5 Ocak 2023 // 20.23
Ben mutlu olurdum zaten sevenim yok o yüzden bol bol gezerdim bir tane köpek bulurdum birlikte tüm şehri dolaşırdık hatta dünya turuna çıkardım o şekilde yaşayıp giderdim sonra.
Uzaktan güzel geliyor da anlayan olmayınca pek bir anlamı kalmaz
Haklısın ama sonuçta hiç kimse tamamen yalnız kalmadı yani filmlerde ki gibi farklı bir deneyim olurdu ama akıl sağlığı için kötü tabi ki. ben efsaneyim filmi gibi olurdu
Evet. Bazı şeyler sadece filmlerde oluyor. Resmen yaşayan kimse olmasa da manevi olarak bu durumu yaşayan epey insan vardır
Havaalanına giderdim ilk. Yolcu uçapını kaldırır, oradan da paraşütle atlardım 😆😋
Pilot yok ama hiç sen mi uçuracaksın uçağı
Aman dikkat kaza yaparsan kurtaramayız da seni fhgcfgh
Yürü be kral kim tutar seni
+1 eyw
Bende giderim Allah aşkına napcam tek başıma 😂
Nerede olduklarından haberin yok. Nereye nasıl gidiyorsun yahu cfhgfhg
Onlar gittiyse bende giderim bir şekilde 😂
Cevap
9Cevap
Uzun yasamamam, intihar ederim. Dünayadaki en zor sey yalnizlik
İntiharı hiç sevmem ama katılıyorum
Yalnızlık çok kötü bir durum yalnız ben kalınca daha kötü neyle karsilasacagin belli olmaz o yüzden kötü hersey anlık ,,,
İlk başlarda tadını çıkarırım herşeyin ama sonra sıkıntılı durumlar başlar yalnızlık çok zor olur yani sanırım başka biri var mı diye ararım
Korkarım. Ayrıca hasta olursam kimse olmayacağı için ömrüm kısa olur.
Üzgün olurdum, hayata devam etmeye çalışırdım. Yalnızlık hissi de alışık olduğum bir şey ama çok daha zor olurdu o kesin.
Zor bir şey be yalnızlık
şu an yaptığım şeyleri yaparım. Bunun haricinde kitap, ibadetler hayat üzerine düşünmek ile geçerdi. Çokta iyi olurdu
Hep bu hissin olması pekte iyi değil ama
Nasıl hissediyorsun? Zor olmuyor mu?
İnsanların saçmalıklarıyla ikiyüzlülüğüyle uğraşmaktan zor olmuyor. Hayal kurmak yok birilerine güvenmek yok bunlar olmayınca yarıyolda bırakılmıyorsun can evinden vurulmuyorsun. Biri bir şey yapsa insandır ne bekliyorsun mk diyip geçiyorsun en azındansa kendine kızmıyorsun 😀
Orası öyle insan en tehlikeli varlık
Kesin adapte olamam, bir ses duymazsam deli olurum. Deli olmayı beklemeyeyim direkt bir uçurumdan atlayayim.
Adaptasyon derdi yok ki kimse yok zaten. Deliyiz ki zaten eheheh
Oo ben eşim dostum arkadaşım olmadan yapamam ben hayır ben yook😐
Ne yapıp edip bulur musun onları?
Evet bulurum yalnızlıktan hiç hoşlanmıyorum.😊
Ruhunu uzaya taşırsan hissedersin. Çok zor eeğil.
Deneyeceğim
Depresyona girer ölürüm herhalde ya yalnız canım sıkılır. Hem ne yiyip içicem o zaman
Sadece insanlar yok, kalan her şey var. Restoranlar, hayvanlar falan. Ve paraya da ihtiyacın olmayacak, her şey bedava
Restoranları cinler mi döndürecek peki
Yahu bir saatliğine kayıplar düşün. Bir saatte de bütün restoranları batırmazsın diye düşündüm
He o zaman olur Bi saat kafa dinleriz 😃
vhgjj bedavadan yaşamak mütheşmel olurdu be
Gerçekleştiğinde yaşayamayız bence bu hayata çok alışmışız çünkü 😃
Büyük ihtimalle
Endişe ve korku içinde yaşardım. Hayali bile ürkütücü.
Neden? Etrafta hiç insan yok yani kimse zarar veremez sana
Güzel bir kalp buldum sanki 🖤
Bir sigara yakarım Rakı açarım müzik bakarım keyfime.. içip içip söverim:D
Ama bir şey değiştirmeyecek ki bu
Ölmeyi beklerim ne yapcam tek başıma 😄
xgffcsd bence neler neler yapılır bütün dünya sana kalmış kız kimsecikler yok her şey beleş mütheşmel ortam
Yok kız bir ömür değil, 1 saatlik falan. Yoksa kafayı yer insan yahu
Çok sıkılırım yok olmak isterim
Nasıl hissedersin?
Tek yaşanmaz
Yaşanır da bir ömür süremez
Gitmez
Benimle birlikte annem de kalırsa olur
Bu nasıl ince düşünce 😍
Huzurlu hissederdim o güzel sessizlik olduğu için
Kulağa hoş gelse de biraz ürkütücü olabilir
Bir süre sonra ürkütücü gelirdi ama ilk başlarda , ilk birkaç gün falan huzurlu olurdu bence
Katılıyorum
Korkarım ben. Korkmayan ruhsuz falandır.
Peki ne yaparsın? Bence korkmayan yalnızdır, sıkça bunu yaşadığı için alışmıştır
Bende çok yalnız kaldım ki
Herkes yalnız gelir yalnız ölür. Yanlızlık herkesin kaderinde vardır
Farkı
Yalnızlık için yaratılmış insanlar vardır
Sosyal insanlar vardır kalabalık sever
Bana gelince ben kalabalık seviyorum. Sıkıntıdan ölen ilk ve son insan olabilirdim..
Doğru, neyse ki böyle bir olay yok. Ölme kız hem daha gençsin
Herkes nerede ise oraya giderim 😌
Gidemiyorsan ne yaparsın?
Oturup keyfime bakarim 🎉🎉
Hiçbir şey yapamam herhalde açlıktan ölürüm 😅😅
Niye aç kalasın ki? İnsanlar kayıp, bütün restoranlar ve yemekler duruyor
Nereye kadar duracak o yemekler?:D
1 saatlik sadece
😢😢😢
Çok korkarım
Neden?
Yalnızım diye, hiç kimse yok bir ses çıksa kalpten giderim
Evet zor bir durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?