
"Hiç bir bedel ödenmeden bir şey elde edilmez." Sen isteklerin için ne kadar zaman ayırıyorsun?

"Hiç bir bedel ödenmeden bir şey elde edilmez." Sen isteklerin için ne kadar zaman ayırıyorsun?
Yanlış konu etiketi olmuş sanırım😅
Var tabi ki. Elde etmeye çalıştığım birçok hedefim Arzum var. Bunlar için ders çalışıyorum, iş arıyorum, eğitimler, kurslar alıyorum...
Kendimi geliştirmeye çalışıyorum kısaca.
Arzu kelimesi geçtiği için sistem otomatik olarak atıyor. Birazdan düzenlerler 😬
Ne kadar da alakasız cinsel bir soru 😃
Neyse niyete bakarak normal soru gibi değerlendirip cevaplayayım isteklerim için istediğim kadar zaman ayırıyorum
Kaldırsaydın bir de
Teşekkürler vurguncu Şhiversss 😬
Doyamamış seçmelere 😃
Seçilmiyor 🙄
Bot çoştu 😂
Soruyu ben anlamadı 😒
Heveslerim var ama bunun için çalışıyorum elde etmek için.
Doğru anlamışsın işte 😬
Yaşama Arzum yok maalesef. hayallerim de pek yok ama anı yaşıyorum olumsuz düşünmemeyi deniyorum
Bu arada az daha cinsellik görüşü atacaktım :D etiket yanlış olmuş
Sistem otomatik olarak atıyor ya
Biliyorum kardeşim güzel soru ama:)
Güzel sorular rağbet görmüyor Barış:()
Evet maalesef genelde düşündürücü sorulardan çok tekrarlanmış sorular çok popüler oluyor:/
Cevap
1Cevap
Evet isteklerim, hayallerim ve yapmak istediklerim var. Bunun için zaman ayırmaya çalışıyorum.
İsteğimin ne olduğuna göre değişir o. Hayatta her birimizin uğruna mücadele ettiği şeyler var ve ölene kadar da olacak. Keyifli günler..
Arzu ettiklerim var. Elde 3tmek için nerdeyse hiçbir şey yapmıyorum oturup öylece olmasını bekliyorum sadece 😂
Her insanın bir Arzu-su olmalı, kii hayat yaşamaya değer olsun.. 😃 😄
Arzularım var her insanında olmali.
Çok zaman ayırıyorum ama verimsiz.
Dünya turu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?