İçimizde birikenleri kusmak mı daha iyidir yoksa kendimize saklamak mı?

Genelde sonunda oh be iyi ki söylemişim mi denir yoksa keşke demeseydi mi
İçimizde birikenleri kusmak mı daha iyidir yoksa kendimize saklamak mı?
Cevapla