Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Hayatımda artık çirkinliklere yer vermemeye çalışıyorum. Bu yüzden güzellikler daha çok. Aman kimse kırılmasın diye sustuklarım hayatımda güzel olan şeyleri de çirkinleştirdikleri için artık onlara "belki düzelirler" diye tahammülüm kalmadı.
Allah'a şükür sağlığımız sıhatimiz yerinde, annem babam başımızda ve sağ, hem bizimle hemde kendi aralarında çok iyi geçiniyorlar, maddi durumunuz da fena sayılmaz. Ufak tefek sıkıntılar dışında hayatın kötü dersem Allah'ın zoruna gider herhalde.🥲
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayatım çirkinlikler ile dolu diyebilirim. çünkü bu hayat mutlu olan için yaşanabilir ve güzel bir yerdir. ama mutlu olmayan için tam bir cehennem gibidir. bu yüzden hayatında güzellikler olan kişi çok şanslı diyebilirim.
Göründüğü gibi değil diyebilirim sadece. Herkes güzel geliyor ama çok güzel yanıltıyorlar. Çünkü kime güzel, iyi desem içindeki çürükleri gösteriyor. Pamuk prensesin ısırdığı elma gibi hayatım ¢
Ben çirkinlikleri bile güzelliklere çevirdiğim için hayatım da hep güzellik var. Şöyle açıklayım bunu ;
Sizin düşmanlarınıza karşı tavrınız nedir bilmem ama ben bana zarar veren hiç kimseye hiç bir zaman zarar vermeyi, öç almayı düşünmedim ama her zaman onların verdiği zararı kâra dönüştürmenin yollarını aradım. Nitekim buldum da. Çünkü bana göre bir düşmanı yenmenin en kaliteli ve en havalı yolu onu muhattab almak, alt etmek ve zarara uğratmak değildi; ona kendi elleriyle ödüllendirildiğimi göstermekti. İşte ben böyle bir pisliğim 🤣
Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.
Hayatta olumlu olumsuz olarak başımıza gelen her şey güzeldir aslnda deneyimlerimize etiket yapıstıran kişi bizleriz Her olumsuz olayn icinde bile bir fırsat saklıdr
Hayatımızı her şeye rağmen güzelleştiren biziz bence ☺️ önemli olan güzellikleri görebilmek ki çok şükür görebiliyorum. Ufak şeylerle mutlu olabiliyorum ✌🏼