Kaç yıldır dünyadasınız? Kaç yıl daha dünyada kalmayı düşünüyorsunuz?

Kaç yıldır dünyadasınız? Kaç yıl daha dünyada kalmayı düşünüyorsunuz?

34 yıl.. Dile kolay..

34 yıldır dünyadaymışım.. Neler sığdı neler.. Oysa ben 17 de kaldım.. 17'ye kadar iyi gelmiştim..

17'den sonra tutamadım zamanı.. Hâlâ da tutamıyorum.. Resmen yakalamaca oynuyoruz.. Nasıl yakalayacam ben bunu? Tutunca her şey bitecek sanırım..

Allah ömrümüzü, beyhude yaşayanlardan eylemesin.. Bereketli kılsın..

Size bir sır vereyim mi?

"Misafir olan kimse, beraberce getiremediği birşeye kalbini bağlamaz. Bu menzilden ayrıldığın gibi, bu şehirden de çıkacaksın. Ve keza, bu fâni dünyadan da çıkacaksın.

Öyleyse, aziz olarak çıkmaya çalış!"

Kaç yıldır dünyadasınız? Kaç yıl daha dünyada kalmayı düşünüyorsunuz?

#Vesselam

Kaç yıldır dünyadasınız? Kaç yıl daha dünyada kalmayı düşünüyorsunuz?
Cevapla