Kişilik & Karakter Bazı insanlar neden sahte resim koyup olmadıkları biri gibi davranıyorlar? Asrdf Takip Et Xper 6 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Ne bu özgüvensizlik? Güncellemeler+1 yıl Arkadaşlar resim koymayanlara laf etmiyorum. Başka birinin resmini koyup bu benim diyenlere laf ediyorum. Bazı insanlar neden sahte resim koyup olmadıkları biri gibi davranıyorlar? Cevapla Resim Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Çünkü öz güvenleri yok 1 0 Yorumla
KaRa-MaSKee Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl pek umursamıyorum.. çünkü o kadar fazlasına tanık oldumki.. bir köpek bile onlardan daha gururlu ve asildir.. 1 0 Yorumla
__MütefekkirSeyyah Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. E herkes sizin gibi aynalarla barışık dünyaya gelmiyor.. #Vesselam 1 0 Yorumla
eraaybeyiniz Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 93% +1 yıl Kendini bir karaktere, bir bedene oturtamayandan ne bekleyebilirsin ki? 1 0 Yorumla
yelizimsin Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Kesin bana kastı damarıma bastı dönmem geri geri geri 😂 1 0 Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı. Rahmetli eniştemin fotosunu kullanıyorum ben anısı var. 1 0 Yorumla
Diyarbakıırlı_21 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Çoğu beğendiği ünlü oyuncuların resmini koyar. ..Kimiside bilerek karşı tarafı kandırmak için benim iması verip hava atıyor 🤦🏿♂️ 0 0 Yorumla
Moldovyapapatya Takip Et Master Yaş: 25 , eic 67% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kendini yükseklerde görüyor olabilir ya da sosyal medyada öyle görünmek istiyor olabilir? 0 2 Yorumla Asrdf +1 yıl Yüksekte görmekle alakası yok bence. Başkasının resmini koyup ben buyum diyolar hikayelere kadar hep yalan dolan ne gerek var ki Yorumla Asrdf +1 yıl Koymamak tercih de yalan başka bişey Yorumla
çirkinkalplinsan Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Herkes kendini sergilemek istemiyor olabilir mi? ¢ 0 8 Yorumla Asrdf +1 yıl Tabiki olabilir ama sahte resim koyup bu benim diyolar çirkinkalplinsan +1 yıl Onlara bir şey diyemem. Bana kalırsa kendi fotoğrafını koymakta saçma. O kadar rezil insanlar var ki gayet normal bir resmine bile hallenebilirler Asrdf +1 yıl İnstagrama da koyuyorum linkedine de. Kafede görüp bile hallenebilirler o zaman. Kişiye özel atılabilir resimler. Ama kandırmak çok saçma çirkinkalplinsan +1 yıl Linkedinde koymakla buraya koymak apayrı şeyler. Orada o tarz insanlar barınmaz zaten. Burası için aynısını söyleyemem. Kandırmak her zaman saçma Asrdf +1 yıl Linkedinden kaç tane amcanın bana asıldığını tahmin bile edemezsin. çirkinkalplinsan +1 yıl Oha lan orada da mı var 🥺 valla oturur ağlarım Asrdf +1 yıl Valla var. Bende şok olmuştum. Yazı paylaştım burası asılma platformu değil diye çirkinkalplinsan +1 yıl Ben üzülmeye gidiyorum 😔
Beyefendi_Biri Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 52% +1 yıl Fake fotoyla daha rahat davranabildikleri içindir. 0 0 Yorumla
Veraecmel Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Maşallah ne güzel kızsın 1 1 Yorumla Asrdf +1 yıl Teşekkür ederim 🙏🏻 ☺️ Yorumla
zirkonn Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. kendide biliyo kendini koyarsa dalga geçicekler o yüzden kendini koymuyo 😂😂 ben mesela tipimi koysam profile site hesabımı siler 😂😂 0 0 Yorumla
sorbakambi Takip Et Xper 2 Yaş: 46 +1 yıl Ama bu mallık.Nitelikli dolandırıcılık 😆Kendini göstermek istememek neyse de başkası olmayı nasıl başarıyorlar. 0 2 Yorumla Asrdf +1 yıl Başaramıyolar canım değiliz anlıyoruz yani sndjdjdjkd Yorumla sorbakambi +1 yıl Anlamamak zordur zaten 😆 Yorumla
Oogway Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl noldu baklavalı birinle flörtleştin , göbekli birisi mi çıktı mgdumunun :D 0 1 Yorumla Asrdf +1 yıl Hahaahh hayır Yorumla
systtibum Takip Et Xper 1 Yaş: 31 +1 yıl Guvenlik sebebiyle de olabilir , cunku seksting vs yapiyirlarsa yuzleri gorunsun istemezler genelde 0 1 Yorumla systtibum +1 yıl Ee cunku hic resim koymazsa seksting yapmayiz o da napsin fake koyuypr :) Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı. Bazıları böyle 0 0 Yorumla
Nemix Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl 😐 bu uygulama içim diyorsan burada çok sapık var 0 0 Yorumla
Dubaiprensi Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. İşlerine oyoe geliyor 0 0 Yorumla
AskeriiMühendiss Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Senin gibi mi 0 25 Yorumla Asrdf +1 yıl Ben fake değilim Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Aynen 3 4 hesapta bunfotoyu gördük Yorumla Asrdf +1 yıl Hepsi benim dndndmdn Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Aynen senin Yorumla Asrdf +1 yıl Benim hepsinde ayrı resim var zaten Yorumla Asrdf +1 yıl Biri zenobialove Diğeri sfdsfd dmdmdk Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Knk sallama jsjd Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Amaç ne o kadar foto koyuyon Yorumla Asrdf +1 yıl Bak bekle şimdi Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Bekliyom Yorumla Zenobialove +1 yıl Buda ben snsnsne Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl @Zenobialove niye bu kadar hesabın var Yorumla Artemisial +1 yıl Buda ben snsnsjdk Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl @Artemisial yavaşla yavaş dkfkf Yorumla Asrdf +1 yıl Şifre unutup açmışım öyle bir sürü smdmdkdk Yorumla Asrdf +1 yıl Adımı değiltiremedim zenobialove xperi yükselsin Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Kafayı yemişssin dnfn Yorumla Asrdf +1 yıl Ona geçicem Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Tamam geç 😀 Yorumla Asrdf +1 yıl Özrün kabul edildi bu arada Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Dkkff özür dilerim o zaman ndj Yorumla Asrdf +1 yıl Güzelim diye fake sanılmak çok acı snsnsjsk Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl Yok güzellikten değil çok hesapta gördüm diye 😀 Yorumla Asrdf +1 yıl He he snsnen Yorumla AskeriiMühendiss +1 yıl 😀deli Yorumla
kayar3433 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Senin gibi mi mesala? 0 1 Yorumla Asrdf +1 yıl Ben orjinalim Yorumla
SadrazamPower Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 589 cevap paylaştı. Eziklik psikolojisi. 0 0 Yorumla
_Thanos_ Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. aynen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Çünkü öz güvenleri yok
pek umursamıyorum.. çünkü o kadar fazlasına tanık oldumki.. bir köpek bile onlardan daha gururlu ve asildir..
E herkes sizin gibi aynalarla barışık dünyaya gelmiyor..
#Vesselam
Kendini bir karaktere, bir bedene oturtamayandan ne bekleyebilirsin ki?
Kesin bana kastı damarıma bastı dönmem geri geri geri 😂
Rahmetli eniştemin fotosunu kullanıyorum ben anısı var.
Çoğu beğendiği ünlü oyuncuların resmini koyar. ..
Kimiside bilerek karşı tarafı kandırmak için benim iması verip hava atıyor 🤦🏿♂️
Kendini yükseklerde görüyor olabilir ya da sosyal medyada öyle görünmek istiyor olabilir?
Yüksekte görmekle alakası yok bence. Başkasının resmini koyup ben buyum diyolar hikayelere kadar hep yalan dolan ne gerek var ki
Koymamak tercih de yalan başka bişey
Herkes kendini sergilemek istemiyor olabilir mi? ¢
Tabiki olabilir ama sahte resim koyup bu benim diyolar
Onlara bir şey diyemem. Bana kalırsa kendi fotoğrafını koymakta saçma. O kadar rezil insanlar var ki gayet normal bir resmine bile hallenebilirler
İnstagrama da koyuyorum linkedine de. Kafede görüp bile hallenebilirler o zaman. Kişiye özel atılabilir resimler. Ama kandırmak çok saçma
Linkedinde koymakla buraya koymak apayrı şeyler. Orada o tarz insanlar barınmaz zaten. Burası için aynısını söyleyemem. Kandırmak her zaman saçma
Linkedinden kaç tane amcanın bana asıldığını tahmin bile edemezsin.
Oha lan orada da mı var 🥺 valla oturur ağlarım
Valla var. Bende şok olmuştum. Yazı paylaştım burası asılma platformu değil diye
Ben üzülmeye gidiyorum 😔
Fake fotoyla daha rahat davranabildikleri içindir.
Maşallah ne güzel kızsın
Teşekkür ederim 🙏🏻 ☺️
kendide biliyo kendini koyarsa dalga geçicekler o yüzden kendini koymuyo 😂😂 ben mesela tipimi koysam profile site hesabımı siler 😂😂
Ama bu mallık.
Nitelikli dolandırıcılık 😆
Kendini göstermek istememek neyse de başkası olmayı nasıl başarıyorlar.
Başaramıyolar canım değiliz anlıyoruz yani sndjdjdjkd
Anlamamak zordur zaten 😆
noldu baklavalı birinle flörtleştin , göbekli birisi mi çıktı mgdumunun :D
Hahaahh hayır
Özgüvensizlik işte, ne diyelim
He ya ağzına sağlık kardesim
Guvenlik sebebiyle de olabilir , cunku seksting vs yapiyirlarsa yuzleri gorunsun istemezler genelde
Ee cunku hic resim koymazsa seksting yapmayiz o da napsin fake koyuypr :)
Bazıları böyle
Fake olduğumuz için üzgünüm 😇
😐 bu uygulama içim diyorsan burada çok sapık var
İşlerine oyoe geliyor
Haklısın.:)
basit oldukları için
Senin gibi mi
Ben fake değilim
Aynen 3 4 hesapta bunfotoyu gördük
Hepsi benim dndndmdn
Aynen senin
Benim hepsinde ayrı resim var zaten
Biri zenobialove
Diğeri sfdsfd dmdmdk
Knk sallama jsjd
Amaç ne o kadar foto koyuyon
Bak bekle şimdi
Bekliyom
Buda ben snsnsne
@Zenobialove niye bu kadar hesabın var
Buda ben snsnsjdk
@Artemisial yavaşla yavaş dkfkf
Şifre unutup açmışım öyle bir sürü smdmdkdk
Adımı değiltiremedim zenobialove xperi yükselsin
Kafayı yemişssin dnfn
Ona geçicem
Tamam geç 😀
Özrün kabul edildi bu arada
Dkkff özür dilerim o zaman ndj
Güzelim diye fake sanılmak çok acı snsnsjsk
Yok güzellikten değil çok hesapta gördüm diye 😀
He he snsnen
😀deli
Senin gibi mi mesala?
Ben orjinalim
Eziklik psikolojisi.
Herkea benim gibi Pp koymalı
Özgüven 0
neden?
aynen