Selamm💚
sadece kendi menfaati için arayanlara cevap veriyor musunuz?

Selamm💚
sadece kendi menfaati için arayanlara cevap veriyor musunuz?

Dört defa aradı açmadım. WhatsApp'tan iki kez mesaj attı görüldü attım. Muhatap olmuyorum.
Evet veriyorum, insanlık ben de kalsın. İnsanlığımdan ödün vermem
Eigler için teşekkür ederim
Rica ederim ❤️
Cevap
25Cevap
Onlara bir top veriyorum. Sektir git diyorum.
hayır cevap vermiyorum
Öyle insanları sonsuzluk eldiveniyle bir şıklatmayla toz edesim geliyor
Biri seni menfaati için arıyorsa senin karaktersizliğin. Beni kimse menfaat için aramaya cesaret edemez.
İnsanlar sadece işi düştüğünde arar/yazar bana zaten...
Onlar rehberimde dahi kayıtlı değil ve istediklerini alamazlar benden
Hayır cevap vermem. Mesajlarını görmeden direkt silerim👌🏻.
Kesinlikle işi düşünce arayanlara soranlara cevap vermiyorum direkt engelliyorum
Veriyorum ama geç arıyorum ama geç 😅 veya yazdiği şeye kısa öz cevap veriyorum samimiyetsiz
Hayır böyle insanlarla işim olmaz asla
Evet, işleri neyse halletikten sonra sadece işi için yazdığını söyleyip konuşmayı bitiriyorum.
Hayır uzun zamandır yanıt vermiyorum
Maalesef çoğunlukla evet.
Hayır
Sxtir ederim
Çevremde öyle insanları barındırmıyorum.
Valla bu anladığımda beni zor bulurlar 😅
Hayır, şu an ki gibi yazmak istemiyorum
Hayır mesafe koyuyorum
Ne var len derim jdjfhf
hayır hatta bozup kapatıyorum telefonu
Bayanlarami soruyorsun
İşim düşünce arayana işim düşünce dönerim.:)
Hayır.
Yok olmaz hayır
Geç cevap veririm
İstemiyerek de olsa cevap veriyorum
hayır engelli hepsi
Yazarim
Vermiyorum
Hayır tabiki...
Veriyorum gün gelir belki anlarlar diye
Işim olursa
Hayir.
Isim olmaz
Hayır
Hayır
Engelli hepsi
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar