
Yoksa ben delimiyim..

Yoksa ben delimiyim..
karşımdaki insanın anlattığı ile ortak noktalar çakışıyorsa kesinlikle sadece dinlerim dinlerken gözlerinin içine bakarken iyi veya kötü ne olursa maalesef yüz ifademi saklayamam, ha birde sevdiğim kadına kelimelerin kifayetsiz kaldığında gözlerims sağolsun devrededir
Genelde gözlerimle konuşmayı seven biriyim. Özellikle sevdiğim ve beni gözlerimden anlayacak kadar bana yakın kişilere uyguladığım bir yöntemdir bu. Ortam olaraksa kalabalık ve rahat hissetmediğim anlarda bunu yaparım. Konuşamam ve sadece bakarak kendimi anlatırım, anlayacak kişi ortamdaysa tabiki
Ortamından ziyade karşımdaki insana ve o an gerçekleşen olaya göre şekillenir bu.. Beni çok iyi tanıyan insanlar bir bakışımdan ne demek istediğimi anlarlar. Bazen karşımdaki insanla kalabalık bir ortamdaysak bakışlarımı kullanmayı tercih ederim.. Keyifli geceler..
Teşekkürler canım🖤
Benim ağzım da konuşur gözlerimde. Her durumda ikisini de kullanırım :D
:D :D
Teşekkür ederim :)
Cevap
11Cevap
Genelde sevgilimle olurken
genelde ağzım konuşur benim gözlerim konuşmaya başladığında sadece görmek isteyen :) görür onu
Çok sinirlendiğim zamanlar küfür etmek istiyorum ama hanım efendiliğim müsaade etmediği için gözlerimden ateş püskürdüğü çok kez gözlemlenmiştir.
Nefret ettiğim kişilere denk geldimse gözlerim konuşur.
Eski sevgilim olan kişilere denk geldiğimde de konuşuyor.
Harici olarak çenem konuşur.
Sinirlendiğimde veya hoşlandığım durumlarda ortam kalabalıksa gözlerimle hislerimi iletirim🙏😀
Oturduğumuz arkadaş ortaminda ya da gittiğim bir yerde sürekli bakan bir kadının ilgi odağı olduğumu fark ettiyse bakmam yeterli olur her zaman.
Ağzımın yerine gözlerimin konuştuğu ortamlar genelde benim hoşlanmadığım yerlerdir. Kimsenin muhabbeti sarmıyordur.
Eşimle olan anların dışında (o anlar güzel şeyler söyler )...
Sevmediğim kişilere ve ortamlarda..
Kaos ortamında genelde gözlerimle herşeyi anlatırım 😄
Şaşırtıcı olayların döndüğü ortamda 😄 gözlerim böyle oluyor 😳🙄🤔🧐
işte böyle görselde ki gibi ortamda o ve ben iken
Ağzın konuşur hep
Sevdiğim kişinin olduğu her ortam
Her zaman konuşuyor.:)
sevdiğimin olduğu her ortamda
Belki kalabalıkta
Yanlış yerdeysrm
Sevgili ile baş başa kalınca
Çok sevdiğimin karşısında otururken
Sevişmeden once
Gerginlik varsa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?