Arzulu bir kızdım ama değerimi bilen erkek çıkmadı hep istismar edildim. Neden bu noktaya getirildim?

Ben artık mutlu olamamki. Ben kendim herşeyi boook etmiş biriyim o insanlar kötü olabilirdi ama onları ben seçtim ve bana zarar vermelerine göz yumdum. Ben hiçbir zaman evlenemeyeceğim zaten eşimi de mutlu edemem. Herkese zararım dokundu anneme babama bile zararım dokundu. Ben iflah olmamki. Benim yediklerim bir yana herkesin yediği haltlar da hatalar da benim üstüme kaldı hep iftiralara uğruyorum

Arzulu bir kızdım ama değerimi bilen erkek çıkmadı hep istismar edildim. Neden bu noktaya getirildim?
Cevapla