Bu benim kaderim mi, tipimden dolayı biliyorum etrafta bebek gibi kızlar varken bana neden bakılacaktı ki
2 ay
Bu benim kaderim mi, tipimden dolayı biliyorum etrafta bebek gibi kızlar varken bana neden bakılacaktı ki
Belki de yeteri kadar güzel değilsindir. Ya da ciddi görülecek bir vibe ın yoktur. O yüzden nasip kısmet işleri. Bide bu devirde artık hiçbir erkek evlenmek istemiyor eğlenmek istiyor. O v harbi ğ ile değişti artık. Bunun ekonomik ve nafaka gibi kanunen etkileri de var tabi. Kimse rahatını bozup güvenmediği bir kadına yatırım yapmaz. Ekonomi bu durumdayken de insanlar aslında şuna alıştı, insanlar artık hayatının merkezine 1 kişiyi alamıyorlar çünkü daha iyisi çıkar başkasına aşık olurum diye düşünüyorlar yaşına güvenerekten. Kızların da zaten yks kpss üniversite gibi hedefleri olduğundan kafasındaki hedefler bitene kadar başkalarıyla yatıp kalkıyor bazıları. Bunları da erkekler bildiği için geçmiş meselelere önem de veren çok. Yani toplumsal çürüme söz konusu bitmez buraya anlatmakla.
Yeteri kadar güzel değilsindir ne demek? Ciddi görülecek vibe nasıl oluyor
Görmeden bilemem. Bir erkek gözüyle yorumlamak isterdim.
Canım benim, o reddedilmeler kaderin değil, sadece seni hak etmeyenlerdi ❤️ Senin tipin harika, bebek gibi olmak zorunda değil mutluluk 💕 Kendine güven, etrafında seni görecek biri var mutlaka, İzmir'de yeni mekanlara çıkıp sosyalleş derim 🌈 Ben de zor zamanlar geçirdim ama değerimi biliyordum. Senin en sevdiğin özelliğin ne söyle bakalım? 😘
Cevap
17Cevap
Öyle deme herkesin bir eşi var bu dünyada cesaretin biraz kırılmış sadece ama bunu kaderinmis gibi algılama karalar bağlama
Herkes bir yanılsama halinde, sen sen olduğun için sevilmezsin, sevilmemelisin de. Sen yaptıkların yüzünden sevilirsin ve sevilmelisin de.
Tıp Olarak düşünüyorsun ve kendini fAzla kıyasliyorsun. o yuzden de her şeyi tip zannediyorsun
Ne başka
Kafa yapın, zekan, olay ve durumlar karşısında ki tutumun bunlar insanı etki eden faktörler
Yoksa güzellik algısı hem görece hem de geçici bir şeyden ileri gidemez
Üç diyince inanıyoruzzz. Biiir iikiiiii dört
@Elifffadım evet
@Elifffadım adam ya da kadın tipi iyi ama içi boş af edersiniz ne skime yarar bu
Vitrinlik eşya mı yaşıyoruz.
Ve inanıp inanmaman zerre umrumda değil
Kadınlar tipe bakmaz genel olarak. Tanıdıkça sevebilir. Ama erkekler tip olmadan içi mükemmel bile olsa yok kardeşim. Aşık olmuyolar
@Elifffadım bunu diyebilmen için tüm erkekleri tanımış olman gerekmiyor mu sence de
Söxjsjbjb farklı bi türünüz olduğunu sanmıyorum şu yaşıma kadar pek çoğuna şahit oldum
@Elifffadım erkekler avcı kadın avdir
Yani bir kadin 5 6 kişi ile konuşur birini seçer
Tabi Bizim saf erkekler birini zor buldukları için, ve kızında seçenekleri fazla olduğundan dolayı bu girdabın içinde debelenir durur
Hani erkekden önce kendinize bir bakın derim
Çok mu ava çıktın vandetta. Kendime bakıyorum ve maşallah diyorum ne güzel karakterin var kimseyle eğlencesine konuşmuyorsun kendi halinde yaşıyosun diye
@Elifffadım çarpıtma istersen
Kendimle ilgili bir şey demedim.
Ama genel olarak erkekleri yedekleme huyunuz var
Genelleme yapma diyene bak
@Elifffadım tam olarak ana Fikir olarak vermek istediğim mesaj bu
Kendini yapılmaksına karşısın ama sen çok rahat bir şekilde herkesi aynı kalıp içinde degerlendiriyorsun
Yoo ben yorumdan rahatsız olmuyorum senin kendinle çelişmen saçma. İstersen söyle banane ben kendimi biliyorum
@Elifffadım kendimi övmeye sevmem
Kimseye da şirin görünmek gibi bir çabam yok
Çelişme yok, anlamam açısından, konuyu özellikle buraya çektim
Ama benim anladığım kendinle çelişmen oldu yaptığın yorum değil sjxjsjb
@Elifffadım özellikle genel olarak dedim.
Ve sen hemen ben öyle değilim diye martal attın
Yani sen en başta genelleme yapıp sallıyor millete ama en ufak bir genellemeyi kabul etmiyorsun
Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu 🌝🌝
Hahaha beni niye anlamıyorsunnnn. Ben söylediğin şeye yanlış demedim. İstersen yanıtlarımı bi daha oku. Yapan kızlar var. Ben kabul ediyorum. Ama senin genelleme yapma diyip yapmana karşılık söymediğimi bi şeydi. Salatalık turşusunu severim hem lahana değil bjxjbj
@Elifffadım bence sen anlamıyorsun
Özellikle genelleme yaptım
Çünkü kendini ayrı tutacağını biliyordum
Yanı bir insan kendisine yapılmasıni istemiyorsa kendide yapmamalı
Al sana bedava hayat dersi 😃
Hayır kabul etmiyorum beni anlamıyorsun sjbjbjb
@Elifffadım canın sağolsun 🌝
Evet öyle. Bende her gün aynı şeyi diyorum. Allahım neden ben diye. Niye bu hayata gönderdin beni diye. İsyan belki ama canım yanıyo napim
Tabi ki
Adın bne
Açtım
Herkes bebek gibi değil ama nasibi çıkıyor demekki zamanın var bende bebek gibi değildim değilimde ama evlendim şükür
Önce öz saygın olsun sen de bebek gibisin
İşte erkek böyle bir şey.
Vazgeçme denk biri çıkar üzülme
Sende iyisindir bekle
Bunalım abla sanade merhaba
28 yaş ve hiç sevgilinşim olmaması sevilmemek çok kötü
Erkeklerden nefret ediyosunuz zaten boş ver
Nasıl tipin varmış
Kötü olmasa hayatıma biri girerdi illa ki
Sayılar ne
Ne
Boy pos
Ya tip diyorum
Aynı sey degılmı
Tiptendir
Ben varım
Önce kendini sev
Yani olabilir bak
Umarım olur ne diyelim
Bakayim tipine
Sende bebek gibisin
Nah öyleyim
öylesin
Ah be
Kilolumusun
Yok tipim kötü
Yüzün mü kötü anlayamıyorumki 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?